![]() |
Wat is dit nog waard ???
Ehm... jullie hebben misschien wel gelezen dat ik voor een nieuwe upgrade van de harware gaat en daardoor komt dit vrij:
* Gigabyte M/O GA-686BX * Pent II 450 (loopt super) * 256 Md Sdram (nieuw) * 32 MB 3d kaart (geforce 2 Mx200 met tv out enz.) Alles met boekjes, installatiecd-roms etc. etc. Cker wel goed voor internet, spelletjes ook wel, draai best veel o.a unreal, flightsim 2002 enz. enz. Dus, best leuk € 180 redelijk of echt teveel !??? |
ja ik vind het een zeer redelijke prijs.. anders kan je ze ook nog als een setje op ebay verkopen... daar willen ze nog wel eens een hoop betalen :)
|
misschien nog wat meer reacties !>>??
|
Inderdaad wel een redelijke prijs. Je moet het ergens maar op zo'n verkoopsite zetten, kijken of er iemand op reageerd
|
Ik ben alleszins al kandidaat-koper voor de grafische kaart.
ben juist op zoek naar eentje. m'n GTA3 draait beetje stug met m'n huidige. |
is volgens mij niets mis mee. Als je je al bedenkt dat een nieuwe 256MB module intern geheugen ongeveer z'on 50 euro kost. vind ik het wel een mooie prijs.
|
Citaat:
Maarre, gta3 kan je wel vergeten met deze hoor, hij is leuk en best rap, maar die allernieuwste lukt niet echt lekker, ja op 640 met alles uit, maar das geen spelen ! |
Geheugen €40
Moederbord €30 CPU €30 Videokaart €40 Dat is dus samen €140 Maar de kans is groot dat iemand er wel meer voor wil geven. |
Citaat:
Ik heb hier namelijk nog een Celeron 400 liggen en 32MB geheugen, 32MB TNT2 videokaart, geluidskaart en alles behalve een voeding |
ik heb nog zo'n mobo liggen, alleen de agp poort is naar de klote..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pleur je toch pci videokaartje erin:)
|
raak je wel kwijt voor die prijs
|
Citaat:
dus dit moederbord blijft ongebruikt.. |
Citaat: