![]() |
Geluid van mijn mobo
Nou hallo allemaal ik heb een vraag !!. Nou zeg maar als ik aan het defragmenteren ben dan maakt mijn mobo ofzo best wel veel geluid !! en ook zeg maar als ik best wel veel dingen van kazaa aan het downloaden ben dan maakt ie ook wel best wel veel geluid wat is daar tegen te doen!??
|
mobo?
|
mobo die afkorting gebruiken ze bij vinea voor motorboot maar ik neem aan dat je dat niet bedoelt ?
|
Mobo is een ander wordt voor moederbord. En hoe kan je moederbord nou geluid maken ??? Je zal wel je HDD bedoelen (HardDiskDrive - hardeschijf dus).
Dat je hdd geluid maakt bij het defragmeteren is normaal. Er word namelijk qontineu gelezen en geschreven van de schijf. Dat je hem ook hoord als kazaa aanstaat als ook normaal. Iets wat je dl't word namelijk meteen op je hdd geschreven. |
|
Citaat:
|
zal niet je mobo maar je hdd zijn
na defragmenteren ok nog? |
Oke mijn hd dan maar wat kan ik daar aan doen vette kut geluid zeg maar als ik ga slapen dan doe ik wel eens windows onderhoud, dan word je heel gek van dat geluid. Maar oke is normaal maar is er iets dat ik er voor kan zorgen dat het geluid vermindert word ??
|
dat geluid heb ik als ik mijn cd-rom speler gebruik dan is het net alsof er een trilfunctie ingebouwd zit
|
Citaat:
"Dit kan ff niet. Probeer het later nog eens " http://forum.scholieren.com/smile.gif Citaat:
Een duurde oplossing: zoek naar een andere hdd die stiller is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |