![]() |
Bobbeltje op tong
Hola,
Ik heb nu al ongeveer een week een heel raar wit bobbeltje op het puntje van m'n tong. Het lijkt een beetje op een pukkeltje, maar dat is het niet. Het doet ook ontzettend pijn. Heeft iemand enig idee wat dit is en vooral of ik er iets aan kan doen. Ik word er echt helemaal gek van. Auw. |
Heb ik ook weleens..
Knip ze er meestal af. :D |
Citaat:
ligt aan vitamine tekort geloof ik, gaat vanzelf over |
Zeker wel, het doet wel even pijn ja, maar dan is dat irritante ding ook gelijk weg.. Zit ook flink in de weg bij het zoenen overigens. :D
|
Vitaminegebrek lijkt me sterk. Ik drink elke dag een heel pak multivitamine troep.
En Mindfields: Knip je de puisten ook van je hoofd af dan? |
Citaat:
|
Knippen? :|
|
een aft misschien?
|
Of bijten. Het is de volgende dag weer genezen en het bultje is weg (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Multivitamine troep is ook niet echt geweldig hoor overigens. Je kunt beter gewoon fruit eten. |
Citaat:
|
Citaat:
langdurige onregelmatigheden,verkleuringen, sneeen of wat dan ook op je tong wijst op een ongezonde eetstijl. Ik weet niet of aften ook op je tong kunnen zitten, maar dat is in principe ook het gevolg van ongezond/ niet gezond (genoeg) eten omdat aften ontstaan door een verminderde weerstand. |
Ai dat heb ik al heel lang niet gehad, godzijdank die dingen doen aardig pijn idd. Ik schuurde altijd met mn tong langs mn voortanden (om een of andere reden zitten dat soort bobbeltjes altijd op het puntje van je tong) zo wende ik aan de "pijn" en sleet het bobbeltje weg.
Of idd, ik likte met dat puntje over een kartel mes oid. Klinkt best sick eigenlijk als je het zo leest, maar niet zo sick als MindFields geknipt :o |
Citaat:
Oja, knippen is echt niet sick hoor, gewoon met een nagelschaartje even knipknip en weg is dat gekke bobbeltje. |
Maar dat doet toch harstikke pijn man!
Ik verga al van de pijn als ik er met m'n tanden perongeluk langsschraap. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |