![]() |
tips voor 'leuk' dronken worden??? please
Haiii!
Ik heb vrijdag een aantal vriendinnen bij me thuis om gezellig voor te drinken voor een schoolfeest. Maar nou weet ik niet hoe ik het gezellig kan maken. We kunnen bijvoorbeeld met de handen op je rug een glas leegdrinken => is echt lachen! :) We kunnen ook gaan kaartje blazen. Iemand anders nog ideeen? Alvast bedankt! Kus Fanny. |
haha hier is er alvast 1:
negerzeppen paar glazen met drank.. tv kijken... en dan gewoon een beetje zeppen... omstebeurt... en de gene die naar een kanaal zept waar een donker iemand op is moet glas atten kan je wel lachen.... maar het hoeft natuurlijk geen neger te zijn kan ook een auto of weet ik veel wat zijn |
ik wet er veel
6 glazen nodig : dobbelsteen okee je zet 5 grote wijnglazen neer en 1 klein glas alle glazen vol bier, de kleine met sterke drank ofzow. nu gooien met dobbelsteen, de glazen zijn van 1 t/m 6 genummerd. gooi je het nummer van een leeg glas, moet je hem vullen . de ander is nu. gooi je nr van een vol glas, atten (1x leegdrinken dus..) en dan moet je nog een keer gooien, net zolang totdat je een leeg glas gooit, vul um en de volgende is. succes verzekerd want op een gegeven moment moet je er echt bveel atten oja als iemand niet drinkt gewoon met water voor die, maar dan mag die niet naar de wc... :D |
bier?
|
waar ik dat spel doe is er meestal niet meer voor handen, mijn excuses. bier is niet zo schadelijk als mixerz voor mijn tanden. ik ben erg gesteld op mn tanden .. :D hehe
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |