![]() |
Kledingergenissen
Waar kan je je het meest aan ergeren met je kleding? In de trent van: een opkruipend rokje, string die boven je broek uitkomt, afzakkend schouderbandje etc.
|
Als je je string tussen je billen uittrekt en het touwtje van je tampon meetrekt :eek:
Verder erger ik me niet aan kleding, ik draag het omdat het lekker zit, dus lijkt me sterk dat je je eraan ergert he? |
dat me string boven me broek uitkomt en dat een of andere lolbroek hem nog een omhoog trekt die string *auw*
of afzakkende broeken |
een te strakke broek ofzow :(
|
Kleding die erg hard krimpt in de wasdroger....
|
Steentje in schoenen die moeilijk uit te trekken zijn (i.e. broques - is een schoenlepel voor nodig)
|
Een broek die aldoor afzakt...
Een mouw die rafelt... Een rits die steeds open gaat:o |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Simple as that :p |
hmzz, wanneer een spagettibandtruitje net te groot is :S, ik weet het.... dan kun je de bandjes nog wel vermaken en dat doe ik ook wel, maar als je dat truitje daarvoor eigenlijk nog perce aan wilt...... dan doe ik maar van die irri knoopjes waardoor je je jasje weer niet goed om je middel kunt doen en ik dat juist zo leuk vind.....
en idd wanneer de rits van je broek steeds open gaat.... of wanneer je enige broek die strak zit wat zoiezo als shit zit ook nog eens van de zijkant een beetje uitscheurt ( :o ) |
Citaat:
|
als je besluit te gaan fietsen met een rok aan en die rok kruipt langzaam steeds verder omhoog ;)
|
Citaat:
|
Rits die steeds open gaat
Je broek niet meer dicht krijgen:mad: broek die afzakt en geen riem om hebben als je een shirtje in je broek hebt en dat het er dan steeds weer uitkomt enz enz:D |
Citaat:
jezus wat een niveau |
ehm... een panty waar de rek van de elastiek eruit is of sokken die maar af blijven zakken... tja. het is maar waar je je mee bezig wilt houden, he ;)
|
- Ladders in je panty
- te grote string(die ongeveer de rol van een schuurpapiertje over neemt :( ) - een bh die kriebelt(dat had ik vandaag, dat was echt een drama)... - een truitje dat doorschijnt - afzakkende bh bandjes en ik kan zo nog wel even doorgaan.... |
te strakke broek, maar als ik dat 's ochtends bemerk trek ik hem ook meteen weer uit..
kan niet zo snel iets bedenken eigenlijk? een boxer die niet goed zit is ook super irritant |
ik draag mijn overhemden altijd in mijn broek,
maar op de één of ander manier loop ik aan het einde van de dag altijd met een loshangend, onwijs gekreukeld overhemd :/ |
- Afzakkend bikinitopje.
- Omhoogkruipende shirtjes. - Rits die opengaat. - Kleding die kriebelt maar toch leuk is. :( .. And so on.. |
bikini/bh-bandje dat steeds afzakt
zakken die de heel tijd omhoog komen uit je broek (weet niet zo goed hoe ik dat uit moet leggen :confused: ) te lange broeken die niet omgeslagen blijven zitten truitje dat net te kort is zodat het telkens uit je broek schiet pluistruien doorschijnende truitjes etc etc etc ;) |
Citaat:
|
bij mezelf gewoon als broeken afzakken enzo (niet dat dat vaak voorkomt :D) enneuh... verder niet echt...
Bij anderen om naar te kijken? Als meisjes een té strakke broek aan heeft zodat je kan liplezen :) en bij jongens zijn te strakke broeken ook niet echt plezierig om naar te kijken (als je snapt wat ik bedoel) :) |
ik heb altijd van die vestjes met ritsen en die gaan dan bobbelen ipv mooi recht irri
als iemand snapt wat ik bedoel |
Citaat:
|
bh-bandjes die afzakken, rokken/kilts die omhoogwaaien tijdens het fietsen, kettingen aan mn broek die overal achter blijven haken (1 van de vele redenen waarom ik er bijna nooit meer 1 draag), touwtjes aan de binnenkant van gohic-truitjes/jurken van Laughing Vampire die dan telkens uit je truitje komen (afknippen gaat niet, omdat je ze dan niet meer aan een kleerhanger kan ophangen :s), string die scheef gaat zitten tijdens t fietsen :confused:
|
zo'n bobbelrits is vervelend ja, k heb et ook wel bij broeken...
verer erger ik me aan broeken en shirtjes die na een uur al uitgelubberd zijn, en kriebel dingen. |
afzakkende bandjes, truitjes die eigenlijk te laag zijn zodat je non stop het gevoel hebt dat iedereen erin kijkt, broeken die onderaan te strak zitten... etc
|
Alle kleding die kriebelt
Te strak ondergoed Opengaande ritsen Vlekken, haha Opkruipende truitjes Te kleine truitjes die strak zitten bij je oksels Deze bovenstaande dingen trek ik dan ook gelijk weer uit! |
Euhm voor zover ik me erger is het meestal aan deze dingen:
* een lange rok waar je amper mee kan fietsen/ te kort rokje dat steeds omhoog schuift. * me wikkelbroek die openwaait op de fiets. * afzakkende sokken |
Een broek waarvan de gulp steeds open gaat..... :o
Ik spreek uit ervaring.......... |
afzakkende panty's
aaaarghhhhh er is NIKS ergers dan een panty waarvan je het idee hebt dat het kruis onder je rokje uitkomt maar dat je door een drukke winkelstraat loopt ofzo en dat het gewoon TE genant is om omhoog te trekken.... |
bhbandjes
afzakkende pantys inderdaad... bobbelige ritsen in vestjes of in broek zodat het net lijkt alsof dr iets zit wat er nie echt zit :) |
Geef zo mogelijk ook een voorbeeld van zo'n gebeurtenis.
|
Citaat:
|
Mensen die kleren aan hebben met zon uitstraling van kijk mij vanavond es hoer zijn ej;)
|
ah nog 1: als je 's ochtends haast hebt, je tanden poetst en wat morst, dan doe je er wat water over en je denkt dat het weg is, en na een uur loop je met zo'n witte vlek :|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
verder hebik een hekel aan truitjes die leuk staan maar waarbij je zo je navel via boven kan zien :D btw leuke topic :) (y) |
-loslatende schoenzolen
-niet stijve overhemden -losschietende riemen |
~afzakkende pantys ...GRRR ik word daar echt niet goed van
~rokje die omhoog gaat bij het fietsen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vorig zomer had ik een bikini topje zonder bandjes, was erg irri aangezien ik er niet mee kon duiken of te fanatiek mee uit het water kon springen, hij zakte namelijk steeds af :o
Verder, bh bandjes die blijven afzakken, mouwen die eigenlijk net te kort zijn, de combinatie broek op de heupen en kort truitje dat tocht altijd zo als je gaat zitten en dan heb je gelijk zo'n enorme kijk op mijn mooie :o bleke ruggetje (ik wil meer zon :( ) , als je een gat in je sok krijgt ergens op een tijdstip dat je geen andere sokken aan kunt gaan doen dat voelt zo naar zo'n gat, touwtjes aan kleding die echt nodig zijn om te tailleren of iets dergelijks (denk aan corset achtigge dingen) die niet willen blijven zitten zoals ze horen of lintjes die los gaan. |
onderbroeken die omhoog kruipen..
en heb één sok die altijd afzakt..maar die heb ik weggegooid |
-Ik heb een hekel aan een tè lange rok (die heb ik eigelijk altijd aan) waar dan iedereen op staat, vooral bij het uitstappen uit de bus of trein... :mad:
laatst was zelfs m'n hele plooirand onder aan m'n rok eraf gescheurd. -Ik heb ook een hekel aan afzakkende, tot aan je knieën hangende panty's. -en aan bh's die eigenlijk een cupmaat te klein zijn..... (n) |
broeken die niet naar binnen of buiten omgeslagen blijven zitten
gekreukte blousen steekzakken doorschijnende kleding rokje dat kreukt als je gaat zitten opengaande ritsen drukknopen bij broeken afzakkende bh-bandjes te kleine kousenvoetjes te kleine schoenen kriebelende kaartjes in je nek of rug etc. |
* rokjes die steeds omhoogkruipen als je loopt..aaaaarrrrrrgggghhh :mad:
* Bh's die oneglooflijk kriebelen |
- broeken die niet omgeslagen of naar binnen geslagen blijven zitten.
- truitjes of blousjes die dan net uit je broek schieten - kriebelende merkjes in je nek etc. - rokjes die kreuken :( |
Kriebeltruien! Daar kan ik echt niet tegen (was daar niet ooit een liedje over van Kinderen voor Kinderen? :D )
En verder is alles hier al wel gezegd :) |
Citaat:
Citaat:
Deze ook inderdaad. |
m'n skatebroek die half van m'n reet afhangt....heb hem ook nie vaak aan
en dan nog bij een zwarte broek die ook vet zakt(dat stomme ding is achter korten dan voor :confused: ) ehm verder nog een lange rok die elke keer omhoog waait als het waait(en dan ook niet een beetjuh) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |