![]() |
Bedreiging van je lifestyle.
Wie of wat bedreigt jouw lifestyle?
Is het je hospita die jengelt dat je om 22:00 thuis moet zijn terwijl je wilt housen? Is het je docent die zich stoort aan je hoofddoekje? Zijn het je ouders die je verbieden om overzeasbroeken te kopen? Zijn het de gaten in de ozonlaag? HET KWARTJE VAN KOK? Is het de jolige filosoof op Nederland 3 die jouw versgebroede theorietjes onbewust krenkt door wel de juiste wedervragen te stellen? Is het je medeconsument die voor je neus het chocomelschap leeghaalt in de supermarkt? Zijn het de dreigberichten met spellingsfouten van AngelLena, of de PM’s met vieze puntjes van Rieno? Ik zou een enthousiast ‘vertel het me!’ toevoegen, als ik daadwerkelijk enthousiast was. Toegegeven, niemand zal zich interesseren voor jouw lijstje, je mag blij zijn als het überhaupt gelezen wordt. Misschien kan je er nog wat van maken door het begrip argumentatie te introduceren op lifestyle. Als is het slechts voor de vorm! WE MAKE THE DIFFERENCE :)! |
Citaat:
- Dit: Citaat:
|
Ik voel me bedreigd als de smilies van een forum het om dubieuze redenen opeens niet meer doen :) Wat nu niet het geval is gelukkig :)
|
TOEVOEGING: Ik voel me ook bedreigd als ik mijn lifestyle probeer te uiten in hoofdletters en er automatisch kleine letters van worden gemaakt :mad: :mad: :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
WIE NIET IN CAPSLOCK KAN TYPEN IS NIET TRULY DEDICATED! |
mijn lifestyle wordt niet bedriegd, ik bedreig andermans lifestyle. :)
|
Ja kut verklein gedoe van dit forum
|
Mijn lifestyle word bedreigd door mijn ouders, die liever niet hebben dat ik laat wegblijf en die altijd vroeg slapen zodat ik geen muziek kan luisteren en kan meezingen.
Het wordt ook bedreigd door mijn baas, want hij roostert me altijd 's avonds in, en ik weet altijd pas een week van tevoren op welke dag, dus ik kan nooit meer naar concerten of naar 't theater. :( |
door mn ouders omdat ik geen piercing in dat dingetje daar in mn oor mag.:mad:
en omdat ik om 2uur thuis moet zijn terwijl ik wil doorhalen. en en en [insert boos pubergedrag hier] |
mijn lifestyle wordt bedrijgt door mijn eigen drankconsumptie aangezien ik te vaak wakker wordt en niet meer weet wat de fuck ik gedaan heb.
|
geld bedreigt mijn lifstyle wel. en ik ben veels te grappig voor een gothic, natuurlijk :(
en ik ken ookal niet abn |
bij het waterlooplein verkochten ze niet meer het imago dat ik zocht. verdomme
|
Citaat:
|
IK SNAP HEM
|
Mijn lifestyle wordt bedreigd door alles en ik zie dan ook het liefste een wereld met niks anders als mij en mijn lifestyle.
|
facist
|
Ik heb nogwel mijn standaard veters in mijn kisten gelaten. :(
|
niet eens wit?
nep nazi (n) |
ik moet om tien uur stoppen met computeren. :(
|
Citaat:
|
gebrek aan geld is de enige bedreiging voor mijn lifestyle.
|
gebrek aan leuke winkels is een bedreiging. en ik ben vaak te lui om ergens heen te gaan.
|
daarom heb je nu je rijbewijs.\o/
of ben je ook te lui om de auto starten?http://images.scholieren.com/images/icons/icon8.gif |
Citaat:
|
Ik probeer het trucje nu uit
|
Laat maar :)
Het gebrek aan GOEDE feestjes waar ze GOEDE muziek draaien bedreigt mijn Lifestyle nogal en lelijke gothics zonder tepels ook. |
Citaat:
maar nu ga ik eerst op vakantie |
Citaat:
potjandrie wat kan het daar dood zijn.(n) |
lifestyle bedreiging?
das gay (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
gebrek aan geld, gebrek aan vervoer, ik woon in een stom dorp en mijn vader die me niet naar de film laat kijken zijn zowat de belangrijkste bedreigingen van mijn lifestyle
|
Gebrek aan geld.
|
Gebrek aan geld, mijn uitstelmentaliteit en Almere.
|
Citaat:
|
gebrek aan geld en rijbewijs
|
Geldgebrek en af en toe ouders die moeilijk doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geld en het ontbreken van internet op mijn kamer. Hoewel dat laatste mischien weer goed is omdat ik dan een andere lifestyle kan krijgen. :confused:
|
Citaat:
|
Allergieen/intoleranties bedreigen mij lifestyle want het brengt veel beprekingen met zich mee.
|
gebrek aan geld ook, en het feit dat cowboylaarzen nu gedragen worden door heel nederland vind ik kut. ik had ze al veel langer en was zo trots erop :s :( ik voel me gewoon bedreigd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niks eigenlijk, en het hele gemiep over "ik had eerder cowboylaarzen" is een beetje 2eklasser gezeur hoor :nono:
|
Citaat:
|
Er zijn er nog die serieus op dit topic reageren ook. Als ik niet zo chagrijnig was zou ik erom lachen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |