![]() |
Terra Incognita
Ik maak gewoon een topic voor elk nieuw Net5 programma :p
Dit begint vanaf 4 september, en er zijn al voorstukjes van te zien, dus dat is wel een goed moment om er een topic over te openen :) Volgens mij is het zoiets als Expeditie Robinson, zelfde presentatoren als Peking Express, Belgen en Nederlanders, een eiland ergens ver weg. Er wordt gesproken over 'in de voetsporen treden van een oud volk' oid. Maar het is op een zondag, en dat komt me niet zo goed uit. Ben er wel benieuwd naar :) |
alweer een programma dat expeditie robinson probeert te evenaren... ik moet het nog zien, alle voorgaande programma's die dit hebben geprobeert vond ik (n)
op De Farm na, dat vond ik nog redelijk geslaagd :) |
als ik er aan denk ga ik wel kijk, en als ik het leuk vind, dan kijk ik het vaker :)
|
Citaat:
|
Citaat:
De Farm vond ik niks aan, wat ik daarvan gezien heb. En ik denk dat dit van dezelfde makers is. |
Citaat:
|
Ik ga het waarschijnlijk wel volgen. Heb het voorstukje gezien, en het lijkt best wel veel op Expeditie Robinson. Ze hebben er alleen een nieuw element aan toegevoegd. Aangezien ik Expeditie Robinson ook leuk vond, zal ik dit ook wel leuk vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
De enige die ik me kan herinneren is Peking Express, maar die is niet echt vergelijkbaar met Expeditie Robinson.. En ik vind PE zelfs leuker (y) |
Ik heb voorstukjes gezien op tv en het lijkt me wel wat, dus we zien wel wat het precies inhoud.
|
Citaat:
|
Citaat:
Iig ik vind die prog's a;tijd wel leuk voor op de zondag avond maakt het allemaal wat interessanter, ik vind het alleen onnodig dat er continu Belgen ed aan mee doen. :o |
Ik vind die Belgen juist leuk (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat was btw ook gelijk de c00lste Temptation Island Imho. :D |
Citaat:
|
Citaat:
tssk tis allemaal ver weg en met Belgen dat laatste is altijd zwaar:D Nee maar het ging dr ff om dat ik me afvroeg waarom die Belgen elke keer meedoen in die programma's of iig een mix van Nl en Be. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En survivor is ook veel leuker dan E.R. :) |
Survivor was voor grote gedeelten gespeeld.
|
Citaat:
|
Terra Incognita klinkt wel redelijk. Moet even kijken. Ik zie in ieder geval nog niet veel verschil met Expeditie Robinson, behalve dan dat ze 'het mysterie van het oude volk' op moeten lossen. Jaja, dat zal.
|
Citaat:
|
Citaat:
Een vriendin van mij had ooit een vriend met een baard die op iemand leek die ooit mee geespeeld heeft in survivor en omdat ze hem niet direct aan mij en een vriend van ne heeft voorgesteld hebben we hem een jaar of 2 "the survivor-dude" genoemd :D maar iig gespeeld?:s hoezo dat idd? |
Citaat:
Ze geven niet zomaar een miljoen aan de winnaar |
Terra Incognita betreedt een onbekende wereld... Vanaf zondag 4 september is er een nieuw realityspel vol avontuur en mysterie te zien op NET 5.
In Terra Incognita treden 18 spelers in de voetsporen van een bijna vergeten beschaving... Het gaat om een volk, dat zich steeds dieper terugtrekt tussen de duizenden eilanden van de Andamanzee: de zeenomaden. Met Terra Incognita, van de makers van Peking Express en Expeditie Robinson, brengt NET 5 wederom een hoogstaand realityspel vol avontuur, emotie en mysterie. Het programma wordt gepresenteerd door Art Rooijakkers en Roos van Acker. |
Citaat:
Als ze nog maar wel PE blijven presenteren :o |
Ik krijg een beetje het idee dat het zoiets is als The Farm. Die gingen toch ook leven als een oudere beschaving, zonder luxe artikelen van tegenwoordig?
|
Citaat:
Ik hoop dat TI echt met ER te vergelijken is, dan zou het echt leuk kunnen worden (y) |
Citaat:
De mensen uit the farm waren ook veel te egoistisch ingesteld. Misschien is dat wel echt zo'n Hollanders-trekje, waardoor het gewoon leuker is als er ook Belgen bij zitten. Die zijn bereid wat meer in te geven voor de sfeer, terwijl de Nederlanders altijd graag de baas spelen. Dat zag je met Expeditie Robinson toen ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Terwijl het motto van ER volgens mij meer gericht was op 'overleven'. Maar in beide gevallen komt het er idd op neer dat ze het van de natuur moeten hebben en geen nieuwerwetse spullen hebben. |
Ik vind die promofilm maar niks. Veel te overdreven. Lijkt precies op expeditie robinson
|
mij lijkt het ook heel leuk,maar ik hou sowieso van alle programma's waar andere culturen esow in voorkomen :p .
die promofilm is idd wel erg lang :s maarja hoeft niks af te doen aan het programma. |
De reclame's vond ik eruitzien als een slap aftreksel van Expeditie Robinson.
|
ik vond Expeditie Robinson en Peking Express echt geniaal, dus mijn verwachtingen liggen hoog!:)
o ja, liz en ik gaan als we 18 zijn meedoen aan peking express, als dat dan weer komt :cool: :D :P |
Citaat:
De winnaar heeft dus wel echt gewonnen door de testen te doen, dus het prijzengeld is niet zomaar weggegeven. |
Ik heb net de sneak preview gezien: klik
het ziet er echt ontzettend gaaf uit. Het heeft wel veel weg van ER als je het zo bekijkt, maar ben toch benieuwd wat het is. ik heb trouwens naar een tijd lopen zoeken maar kan weinig vinden, weet iemand hoe laat het uitgezonden gaat worden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was gisteren bij ons, in België, al op tv. Ik heb het daarnet gezien op video maar ik zeg nog niets om het niet te verpesten voor jullie. ;)
|
Las vandaag in de Metro een heel stuk over het programma. Het lijkt me nu nog leuker :)
|
Citaat:
|
Ik vond het niet zo goed.
Het was donderdag op vt4. Ik vond het wat te overdreven |
ik vond het maar vaag.
Het doel van het programma i smij niet echt duidelijk en hoe je hogerop komt ook niet. |
Ik vond het tot nu toe ook nogal een slappe aftrek van Expeditie Robinson. Ze waren té vaag en het programma heeft daardoor nog niet echt een doel. Maar dat zal de komende weken wel komen, dus ik blijf gewoon kijken :)
|
Ik heb het gemist, was een film aan het kijken :p weet iemand of er nog een herhaling komt?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |