![]() |
Waar bevindt zich jouw Lifestyle?
Zozo, ben jij iemand die vaak alleen op z'n kamer zit te computeren, of ben je zo weinig thuis dat je eigen moeder afspraken in je agenda noteert om je nog eens te zien?
Dus: waar ben je zoal te vinden, doordeweeks en in weekends/vakantie, wat doe je daar, ben je gelukkig met je locaties, etcetera. Anekdotes zijn altijd welkom :) |
Ik ben vooral veel in mijn bed te vinden, op mijn werk, achter de computer en in de bioscoop.
|
door de week ben ik te vinden op mijn werk en bij m'n paard en achter de computer. in het weekend ben ik op precies dezelfde plaatsen te vinden. goh. wat een leeeeven heh ja.
ohja soms ben ik ook in het valkenberg te vinden maar dat is alleen bij goed weer en een potentiele depressie. of juist niet :confused: |
achter mijn pc, en op m'n werk. verder heb ik geen leven en verveel me de tering :):):)
|
Citaat:
|
Ik ben op mijn werk te vinden 2 of 3 dagen per week en dat is in een keuken met een gladde vloer dat ik mijn nek niet heb gebroken is een wonderrr
verder veel in mijn kamer achter de computer en bij vrienden op de bank of buiten en op de dansvloerr :) |
Citaat:
|
ik breng veel tijd door in de huizen van vrienden alwaar ik hang ende me vermaak of in concertzalen/kraakpanden alwaar ik veel dikke concerten bezoek. verder ben ik ook nog wel eens te vinden op mijn werk.
|
Ik werk 5 dagen/25 uur per week op het station, en als ik niet op het station ben zit ik thuis een beetje niks te doen.
In een dorp wonen waar je niemand kent is kut :( |
Normale standaard leven voor mij (Dus wanneer ik school heb)
weekelijks:Kamer, bieb,school weekend:manege, kamer Me reflexe leven (vakantie voor mij) weekelijks: Overal, bieb, familie, park,keuken overal m,aar altijd met me auto (fiets) weekend: manege kamer pc |
Citaat:
Ik ben vooral te vinden op de Walcherse dorpen, ik heb een hekel aan steden, hoewel ik zelf in Middelburg woon (wat je eigenlijk niet eens een stad kunt noemen met 40 000 inwoners). Heel af en toe hang ik hier eens in een kroeg (voornamelijk cafe Nationaal en Mambo's voor degene die dat kennen...). Het meeste hang ik toch een beetje in de huizen van maten van me (die dus op de omliggende dorpen wonen...). Daarnaast werk ik ook nog eens (ook op een dorp)... tja.. ik ben een dorpsmens :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pm me je naam eens als je wilt? :) |
Citaat:
|
Citaat:
Donderdag/Zaterdagavond is het na 12-en altijd wel leuk :) Dan zijn die 14-jarige een beetje opgedonderd ;) |
Citaat:
Als je me ooit ziet kan je niet om me heen ;) |
Citaat:
En op zaterdag avond hoor ik ze allemaal dronken uit de dorpskroeg strompelen (want ik woon vlak achter de kroeg) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook het feit dat ze constant kanker zeggen en dan de begoefte hebben om er bij te spugen getuigt niet van een erg hoge intelligentie. Maar hee, das mijn mening he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn lifestyle is voornamelijk te vinden op het internet.
|
mijn lifestyle is voornamelijk te vinden op de plee
|
Mijn lifestyle zit in m'n anus. En ik moet schijten van dit topic, verdomme.
|
Kazerne Sportschool Kamer.
|
door de weeks zit ik thuis, achter me pc, in mijn nest en vooral lekker niks doen, savonds ben ik op me werk en in het weekend zit ik meestal in Rotterdam bij vrienden.
|
Hier op de bureau waar de computer staat ben ik 70% van de dag! 's avonds ben ik bijna altijd in Hasselt voor iets te drinken met vrienden! Als het school is ben ik altijd op school of in Hasselt en vanaf dit jaar ook in Diepenbeek omdat ik nu op kot zit :cool: .
Maar op dat kot zal ik ook altijd voor de pc of tv hangen ipv achter mijn boeken :D |
veel aan het werk en anders bijh vrienden, of in de auto
|
Citaat:
|
Citaat:
wat doe jij zoal dan, misschien kan ik er van leren :) |
Citaat:
|
Mijn lifestyle bevind zich doordeweeks achter de computer/tv, en vanaf vier uur tot negen uur moet ik altijd werken (of naja, woe-do-vrij-za-zo). 'S avonds zit ik vaak bij vrienden en vrijdag + zaterdagavond hang ik in 't Amsterdammertje of de Keizer.
|
Citaat:
Als je je dan nog verveelt, :p |
doordeweeks bij de coffeecompany, 2 of 3 dagen. want daar werk ik en het is er gezellig dus ik hang er ook vaak rond. verder ben ik zo veel mogelijk van huis weg want ik hou ervan om veel met mensen te doen en ik kan niet stilzitten, behalve achter de computer en daar zit ik ook wel regelmatig. nu even wat meer dan normaal want ik woon nu even weer bij mn ouders voor 2 weken ofzo. en ik ben het nu al zat. :mad:
ohja, ik ga ook veel uit maar op verschillende plekken. |
Ik ben vaak bij mijn vriend te vinden en 's avonds ook weleens achter mijn pc. Niet dat ik verslaafd ben ofzo. En vooral vaak in winkels :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |