![]() |
Staand klaarkomen
Hee,
Ik vraag me af of er meer jongens zijn die moeite hebben met klaarkomen als ze staan. Ik moet liggen anders lukt het bijna niet. Ben ik nou zo lui of komt dit vaker voor? |
Mijn vriend kan het wel, maar dan wel met knikkende knietjes.
|
Citaat:
|
ik moet dan wel tegen een muur staan, want anders word ik door de krachten die dan vrij komen 6 meter naar achteren geslingerd.
ontopic: geen idee, nooit geprobeerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Staand klaarkomen is een fabeltje.
|
Ik zie geen problemen met staand klaarkomen.
Alleen moet je niet te lang je ogen sluiten als je klaarkomt, anders open je je ogen al liggend op je grond. |
Ik ga idd 'n stukje door m'n knieën; zittend/liggend kom ik sneller klaar, dat wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan wel masturberen onder de douche, maar dan moet ik er wel tijdig mee stoppen voor ik door mijn knieën ga en naar de grond flikker... ;)
kan het niet. |
Nooit problemen mee gehad. Onder de douche zal toch echt staande moeten gebeuren. Niks gemerkt van knikkende knietjes of iets dergelijks.
|
nog nooit meegemaakt dat iemand aar moeite mee had
alhoewel, laatst, op de wasmachine...hmm... :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: nooit iets van gemerkt, maar ik heb dan ook geen zwakke knieeën of enkels. |
Citaat:
|
De jongen waar ik het mee doe kan het. Hij heeft zelfs nog de zelfbeheersing om mij vast te houden, want ik ben de slapjanus die door de knietjes zakt.
|
no problem (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
@Kid morbid: zoals je al aan meer reply's ziet is het wel mogelijk alleen niet voor iedereen, of je het wil geloven moet je zelf weten ga het iig niet bewijzen voor je |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, ik ben er ook geen voorstander van. Naar mijn ervaring wordt de aandacht veel te veel afgeleid naar het evenwicht terwijl je je juist op je orgasme zou moeten kunnen concentreren.
|
geen probleem hoor, omgekeerd, op m'n kop, vliegend...
ontopix, staand orgasme lukt prima! |
hij kan het wel, ik heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk :o
|
Citaat:
Mijn vriend kan het opzich wel, maar staat dan wel wat wankel op zijn benen. Overigens denk ik wel dat er wat dat betreft een verschil is tussen staand onder de douche masturberen en echt staand seks hebben onder de douche met dus een partner erbij. In het eerste geval beleef je een orgasme toch anders, en hoef je je alleen op jezelf te concentreren. In het geval van een partner erbij is de sfeer sowieso anders en wordt een orgasme vaak ook anders beleefd. Plus dat je dan ook aandacht hebt voor je partner en samen in een bepaald spel zit, waarbij je je dan ook nog eens moet gaan concentreren op het feit of je van genot en glibberend in de douche wel kan blijven staan. Wat dus nog best lastig kan zijn. |
We hebben alleen 'n douchecabine hier; als je gaat zitten in de douchebak (wat vrij dom uitziet volges mij maarja, boeiend) gaat 't vrij easy en tis bes fijn zo ;) , alleen doe ik 't meestal staand ja, no problemo.
|
heeft mn vriend geen last van hoor :evil: :D
|
Ik vind het meestal wel lekkerder. Misschien wel dankzij de knikkende knietjes.
Maar je moet er wel teringveel moeite voor doen, soms. |
Ik kan dat never nooit niet :)...
|
lukt me ook niet, ik geloof ook niet dat de douche de meest gebruikelijke plek is om je af te trekken (wat wel gezegd wordt)
het lukt me gewoon niet! |
mij lukt het anders aardig, maar misschien is het anders als je een vrouw bent? I don't know...
|
Citaat:
Maar als je met een tjicky onder de douche staat heb je idd wel last van knikkende knieën :D |
Citaat:
|
Lang leve de zitbankjes in de douche (y)
|
Om te zien hoe ver je kan schieten is rechtstaand wel 'handig' :D
En eigenlijk wie heeft er nooit rechtstaand tegen de muur of op de tafel z'n vriendin geneukt ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mijn vriend lukt het wel en krijgt geen knikkende knietjes.
|
Citaat:
|
Staand kan best, maar ik vind het voor mijzelf waardeloos :nono: , ik schop graag met mijn benen als ik bezig ben en dat gaat nou eenmaal wat moeilijk als je probeert te (blijven) staan. Nee, geef mij maar lekker de liggende positie ;)
|
staand=stom
|
Citaat:
|
kan staand fappen. moet me dan steunen tegen de muur
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06. |