![]() |
Kun je een east-pack tas in de wasmachine doen?
en dan bedoel ik ook: wassen in de wasmachine;)
Of gaat 'ie dan heel erg verkleuren? mijne is zwart btw Weet iemand dat? |
Ik deed het altijd wel. Ik weet niet wat voor je hebt, maar die van mij werd wel iets minder stevig..
mijn tas was fel blauw en ik geloof niet dat het heel erg vervaagd oid was:) |
Citaat:
|
gewoon doen.
|
Citaat:
Neuh, veel te duur :o |
Citaat:
|
Die van mij had een klein beetje versteviging (dus geen karton oid in de rug). Maar ik denk dat je hem gewoon moet wassen. Desnoods alleen spoelen of koud.
|
Ik doe het met de mijne iig wel gewoon.
Ik zou niet weten of ie veel verkleurd, maar m'n zwarte east-pack is nog steeds zwart en de grijze nog steeds grijs. De donker rode heb ik nooit gewassen, die was te snel stuk (en ja, ik weet dat er garantie op zit, maar dan moet je wel het bonnetje nog hebben ;)). |
Citaat:
Hmm, dat heb ik nooit geweten:P Die kregen zijn wel gruwelijk duur. |
Citaat:
Uiteindelijk zijn ze goedkoper, je doet er langer mee dan met een andere rugzak (en ze blijven mooier...bij mij ging alleen de rits redelijk snel stuk (bij zowel zwart als rood), de tas zelf was nog prima). Ik iig wel. :) |
Citaat:
|
die tassen zijn idd heel goed. Ik heb vorig jaar een nieuwe (goedkopere) gekocht en die is nu al stuk en droeg sowieso niet lekker. East pack (y)
|
Citaat:
Hij moet btw wel nodig gewassen worden. ;) |
Citaat:
|
Ik zou het gewoon doen op een graad of 40, kan vast geen kwaad, 't zijn goede stevige tassen.
|
Die van mij gaat nu het 5e jaar in. :p
|
Die van mij heb ik ook aantal keren gewassen.. ziet er ook nog wel redelijk uit.. :cool: :rolleyes:
|
Ik heb mijne al vaker gewassen en de kleur is gewoon hetzelfde gebleven. :)
|
Op hoop van zegen ga ik hem deze week ook maar even in de wasmachine doen:P :o
|
Ik heb gewoon een tas van de c1000 tassenactie en hij ziet d'r nog prima uit hoor :o
|
trouwens best een goed plan. in de was doen (y) kheb de mijne nu al een jaar of 5
|
Hoeveel kost zo'n tas ookalweer?
|
Ga ik ook even doen. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Da's wel meer dan ik dacht. |
60 echtniet. :|
ik heb hem vorig jaar voor 42 gekocht en 2 weken geleden zag ik ze voor 30. |
Misschien vergiste Lisanne zich met de prijs in guldens. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die van mij gaat ook zn 4e schooljaar in, en is toch regematig gewassen maar nog gewoon zwart. Alleen rits kapot gegaan.
|
Citaat:
|
Jep.
|
Ik wil er ook een, ik wil er al super lang een, maar ik vind ze telkens te duur, en dus koop ik dan een tas van 10 euro die een jaartje later helemaal versleten is... Hmm, ik ga binnenkort maar eens zoeken naar een mooie east-pack tas :)
|
Ik vind Eastpacktassen helemaal niet mooi (ik heb wel een heuptasje ervan, maar dat terzijde) , de rugzakken vind ik echt niks aan.
Je kunt ook een Samsonite rugzak kopen voor 60 euro en die zijn veel mooier :) |
Haha, die van mij komt net de wasmachine uit en hij zit er nog steeds goed uit. Hij gaat over een paar maanden z'n 4e jaar in en er is nog niets stuk. (y)
|
Moet je ff naar de Coenen in Venray gaan. Per 1 september gaat die winkel weg, en dus is er nu opheffingsuitverkoop. Alle eastpacks super goedkoop!
Ik weet alleen niet hoeveel er nog zijn :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad van die Eastpak tassen nooit het bonnetje weggooien, je hebt er 30 jaar garantie op
a) ritssluiting b) plastic gespen c) naden d) klittenband e) drukknoppen f) kleurvastheid EASTPAK Care instructions (DUTCH) U kan uw Eastpak rugzak met de hand in lauw water en met milde zeep wassen. Lederbodems kunnen beter niet nat worden, want daardoor kunnen ze afgeven. Gelieve na het wassen de Eastpak rugzak op te hangen om te drogen en niet te zwieren. In ieder geval niet in de wasmachine wassen, want daardoor kunnen zich verschillende schades voordoen die niet door de Eastpak garantie worden gedekt, zoals bijvoorbeeld gaten. bron: eastpak.com |
Ik was de mijne met de hand als ik hem te vies vindt. Wasmachine durf ik niet, veel te bang dat-ie kapot gaat ofzo.
Maar goed, als het bij anderen goed gaat in de wasmachine, kun je dat best proberen, lijkt me. |
Die krengen kunnen het echt wel hebben, daarbij heb je levenslang garantie erop.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Super goede tassen! Heb dat ding nu ook al jaar of 4 en gaat prima mee:).
|
Citaat:
ik trek hem zo snel mogelijk dicht en toch heeft ie mijn hele middelbare school overleefd heb er destijds 35 gulden voor betaald dacht ik :o bij de etos had je ze toen nog goedkoop |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan zit je dus wel een tijd zonder tas :o |
Ja.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08. |