![]() |
the music in my head, 11+12 nov
11 en 12 november in het paard in het den haag, voorheen was het in het theater a/h spui.
Tot nu toe bevestigd: -Bonham, Tracy -British Sea Power -Elbow -Frames, The -Van der Graaf Generator De kaartverkoop begint begin oktober, prijzen zijn nog niet bekend. Bij voorgaande edities stonden onder andere pj harvey, television en ani difranco op dit festival. ik ga uiteraard: the frames, elbow, british sea power (Y) |
Citaat:
|
Cool!
|
oh als british sea power komt ga ik ook wel waarschijnlijk.
|
waar heb je trouwens vandaan dat die bands komen ? op www.themusicinmyhead.com staat dat er nog niets bekend is over de programmering, wel over de ticketprijzen:
dagkaartje 22,50. passepartout 42,50. vvk vanaf 1 oktober. |
bah
dat is echt niks vergeleken met de line up van de vorige jaren (N) vreselijke festivalnaam trouwens. erg k's choice :P:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
(y)
|
Citaat:
|
www.mojo.nl is nog beter up-to-date
|
op festivalinfo staat aangegeven:
Bevestigde artiesten: Bonham, Tracy Departure, the Elbow Frames, The Posies, the Quit Your Dayjob en waar is british sea power gebleven dan :( |
Citaat:
of was jij niet zoeentje, zo'n danieljohnss silverchair meisje? |
o ja, toen ik 14 was vond ik k's choice geweldig.
een jaar later was ik gek van silverchair. neon ballroom he <3 |
ik ga er zaterdag heen,
tracy bonham en the posies wil ik niet missen. |
ik ga misschien ook wel, ben benieuwd naar de rest van de namen en wie op welke dag enzo.
|
Tot nu toe bevestigde artiesten:
Bonham, Tracy Clap Your Hands Say Yeah! Departure, the Elbow Frames, The Murphy, Roisin Posies, the Quit Your Dayjob Sons and Daughters (Y) |
Ik ga denk ik één dag, even de programmering afwachten. :)
|
Ik heb alleen een oorlog in mijn hoofd.
|
Black Rebel Motorcycle Club komen ook volgens hun eigen site. Als ik kon zou ik er zeker heen gaan, maar ik kan niet.
|
brmc?
vet. |
ik vind het nog steeds kut dat bsp om onverklaarbare redenen niet komt.
clap your hands say yeah, echter (Y) |
Citaat:
ik vind het echt te duur en ik heb geen zin in het publiek. |
dangg duur! jammer want goede line up
|
Citaat:
ik vind k's choice nog steeds geweldig, en ach silverchair kan al niet meer stuk. ik geloof niet dat ik hierheen ga, maar het wordt vast heel leuk. |
Citaat:
|
volgens festivalinfo heeft brmc bevestigd (Y)
ik ga |
oei oei, maar ik wil weten welke bands op welke dag.
|
Citaat:
vrijdag : brmc, elbow, the departure zaterdag: the posies. tracy bonham, the frames |
vrijdag <333
|
ik ga meer voor de zaterdag
|
beide(Y)
|
vrijdag<3!
|
De nieuwe cd van Elbow = vet!!! hmmmm... als ik geld had...
|
up:
ikwilikwilikwil |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga vrijdag -> BRMC :)
|
vrijdag:
elbow black rebel motorcycle club architecture in helsinki sons and daughters clap your hands say yeah the departure elle bandita saunawest stefan oosthof zaterdag: roisin murphy the frames tracy bonham the posies quit your dayjob absentee jack stafford foundation florintintin quagga en voor de liefhebbers: the frames komen op 13 november een gratis in-store optreden doen om 14.00 in de velvet in delft (en oceansize 30 oktober) |
Ik heb een ticket voor vrijdag (y)
|
Citaat:
|
ik ga allebei de dagen trouwens (Y)
|
Citaat:
dat valt samen met de vetste avond van london calling :( . |
Citaat:
|
Citaat:
beter(y)! |
Ik ga vrijdag
maar ik wil eigenlijk ook Roisin Murphy en Quit Your Dayjob zien.. |
Roisin zou wel mooi meegepakt zijn ja, misschien als die combi-tickets wat goedkoper waren geweest. Maar goed, die hoef ik niet per se te zien, AiH en CYHSY! wel.
|
ik zie hier vanaf, tis me te duur enzo.
|
Tijdschema staat nu op de site. Bands die ik wilde zien overlappen dus ik ga niet meer, niet voor die prijs iig :o
|
kan je hem even posten?
want hij wertk niet bij mij (n) . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |