![]() |
Housewitz...
Ik weet niet of iemand hier al iets over gehoord heeft.Maar ene Dicky Thijssen heeft een filmpje gemaakt over Auschwitz.Maar een iets andere versie ervan.Als je het nog niet gezien hebt klik dan op deze link:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/005774.html Er staat dan een stukje tekst en in het roze staat er aan het einde "hierr". Klik daar dan even op,bekijk het filmpje en geef dan je mening hier op dit forum.We kunnen dit niet zomaar aan ons voorbij laten gaan alsof het ons niets doet.Ik had namelijk een opa in Auschwitz,gelukkig heeft hij het overleeft.Maar de rest van zijn familie is er niet uit terug gekomen...laat je horen |
Ik vind het echt te belachelijk voor woorden. :nono:
|
:(
|
Echt een walgelijk filmpje. Ik zag op het journaal dat de 23-jarige student die dit filmpje gemaakt heeft dit wijt aan zijn wat 'vreemde gevoel voor humor'.
Het is maar wat je humor noemt. |
Tsja, duidelijk iemand die zonder na te denken over de gevoelens van anderen iets in elkaar draait. Ik denk eigenlijk geen kwaadwillendheid, maar gewoon pure domheid. Maar dit forum is niet bedoeld om een soort handtekeningenactie te starten omdat jij vindt dat we 'dit niet zomaar aan ons voorbij kunnen laten gaan'. Die gast weet allang dat hij fout zat en het heeft niet zoveel nut dit topic dan nog vol te posten met onze afkeuring. Dus ik doe hem dicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |