![]() |
empty again
staring out the window
staring at the sky wondering what to do next wondering how and why a day like any other but yet so different I'm confused and hurt will be okay in the end just don't know how to go on but I must now pain will be gone how life did seem to be nice fired back on me hard next time I'll think twice need to make a new start What is this going to be like I will survive, I'll be okay just support me like... letting me say what I have to say :( |
ik vind hem echt heel mooi. Op sommige plekken zou een komma misschien beter passen omdat het dan beter loopt (vind ik tenminste, maar heb er ook niet zoveel verstand/ervaring van).
maar vooral de inhoud en ook de manier waarop het in elkaar zit <3 en heel herkenbaar |
de woorden zijn een beetje het standaard liedje vocabulaire, maar de manier waarop ze in elkaar zijn gedraaid zijn wel redelijk origineel. het thema is ook overbekend.
kortom, het is een aardig gedichtje voor in een agenda, maar het overstijgt niet het gemiddelde singletje. |
Citaat:
't was precies hoe ik me voelde en wat ik deed en moest het even kwijt |
Citaat:
woorden zijn wat voor de hand liggend best een beetje goed op volgorde gezet toch maar het ging me niet hier niet om een beker :p wilde m'n gevoel uiten op een andere manier dan de meeste forummers van me gewend zijn en ik wilde kijken of anderen zich hierin konden vinden |
Citaat:
Natuurlijk heb ik ook wel ooit betere dingen maar het hangt een beetje van de situatie af vind ik altijd |
Ik vind het een beetje songtekst achtig en de Engelse woorden zijn een beetje makkelijk gekozen, maar het idee erachter is wel leuk..
|
Citaat:
Het rijm is nogal geforceerd. Ik hoop dat je ziet dat different-end en know-now niet rijmen. Het stukje I'm confused and hurt will be okay in the end is ook heel vreemd, omdat als je engels kunt dat leest als I'm will be okay wat natuurlijk niet kan. Je kan er dus eenvoudig I'll be okay van maken. Voor de rest is het een bekend gevoel, maar origineel uitgewerkt is het niet. |
Citaat:
dan is 't toch niet geforceerd gerijmt meer? :p Citaat:
en I'll be okay bewaarde ik voor een stukje later anders krijg je van die dubbele dingen, en dat vind ik lelijker dan hoe ik 't nu opgelost had Citaat:
ik heb het zo 'simpel' opgezet omdat het meestal je eerste gedachten zijn en anderen hier zich er zo snel in kunnen herkennen maar idd, origineel uitgewerkt is 't niet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56. |