![]() |
Tranen prikken in mijn ogen
omdat je mij maar niet gelooft. Ik heb niet tegen je gelogen maar krijg het niet uit je hoofd Je vertrouwt haar meer dan dat jij mij vertrouwt. Je moet me geloven. Ik zweer: Het was echt niet mijn fout Over iemand die heel kwaad op mij is, omdat hij iemand gelooft die de waarheid niet spreekt. :( Liefs Kimry |
beetje afgezaagd...wel gevoelig...leuke woordkeuze...mjah wel leuk...
|
Dankjewel....
Wat bedoel je precies met leuke woordkeus? Voorbeeldjes? Liefs Kimry |
uum, haar en jou... je moet denk ik kiezen, eerst lijkt het of je over iemand praat, daarna spreek je iemand aan... opzich loopt ie goed... ik had deze niet gezien door die punt. Opzich natuurlijk gevoel, waardoor het niet echt mooi verwoord is, maar omdat hij zo goed loopt, vol gevoel is, komt hij toch bij me aan...
|
Ik vind dat je goed begint, de 1e strophe loopt wel lekker, maar in de laatste zin van de 1e strophe zou ik het woordje IK toevoegen...loopt ie nog iets beter...Wat betreft die 2e strophe..vink niet zo goed lopen ...in vergelijking met de vorige heeft het een ander ritme....veel kortere zinnen.....als gevoelsdichtje vink m wel mooi...
liefs, mariamne |
stoer omschreven, dat is een naaistreek als iemand liegt.. ken het helaas..
|
Citaat:
Het gedicht viel mij ook op door de . de titel is mij niet geheel duidelijk. Kun je die misschien uitleggen want ik ben wel benieuwd of daar iets dieps achter zit of een gebrek aan woorden of iets anders misschien? |
Niets dieps, zoals je al zei: simpelweg een gebrek aan woorden.
Had er ook geen titel neer kunnen zetten maar was da ff vergeten. Je kan het ook zien als een punt achter het wederzijdse vertrouwen, achter de vriendschap etc.. Liefs Kimry |
Citaat:
|
Jah inderdaad. Ik bedacht het me later ook pas en vond het toen ook wel leuk..
Had er niet echt bij nagedacht.... maar goe |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |