![]() |
Makkelijk..
Weet iemand een makkelijke manier om geld te verdienen?
Daarbij denk ik zelf niet aan een baantje want ik bén al op zoek, maar misschien andere manieren? Ik moet namelijk zo'n 50 euro bij elkaar zien te krijgen voor 24 september, want ik wil naar een musical met mijn moeder voor haar verjaardag :D (y) Dus tips iemand? |
Heb je opa's en oma's? :o :D Die van mij hebben afgelopen winter mijn vakantie naar turkije helemaal gefinancierd :o
|
:eek:
|
Als je het geld er niet voor hebt, dan ga je toch niet naar een musical? Dan kies je toch een goedkoper cadeau?
Maar anders kun je overbodige spullen verkopen op internet. Je hebt vast nog wel wat kleding/cd's/zooi thuis liggen waar je wel zonder kan. |
op de wallen hebben ze altijd wel mensen nodig dacht ik...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spullen verkopen op Markplaats, geld lenen van rijke familieleden of vrienden die je vertrouwt en anders het eerste beste baantje vinden dat er is en dat houden tot je iets beters hebt. :)
|
Bied aan de auto van de buurman te wassen tegen een kleine vergoeding. En de buurman daarnaast en daarnaast... Eens een keer met een groepje vrienden gedaan, uiteindelijk bleken mensen daar wel tien euro voor over te hebben. :p
|
Met een bekertje voor je ergens bij het station gaan zitten.
|
Moet je wel oude kleding aantrekken, anders komt het niet geloofwaardig over hahahahaha
|
Al je oude kleren en zooi op marktplaats/ebay zetten.
|
Citaat:
|
www.wealth-seeker.com
me ma kreeg zo'n kaartje van hun in de trein....mar ziet er alleen niet echt betrouwbaar uit |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |