![]() |
Goedkope studieboeken?
Weet iemand misschien waar ik goedkoop studieboeken kan kopen? Ik moet iets van 10 boeken hebben dus als ik een beetje kan besparen, zou dat niet verkeerd zijn. Ik ga naar het eerste jaar van de Heao.
Onwijs bedankt alvast voor een reactie! |
Bij je studievereniging? Ik heb 32% korting. (y)
|
Dat zeiden ze laatst ook al tegen mij maar volgens mij heb ik geen studievereniging op het hbo. Waardeloos dus. Zijn er geen andere zaken waar je goedkoper die boeken kan krijgen? Ik ga naar de Haagse Hogeschool.
|
http://studeren.qompas.nl/showpresen...id=28&pakid=25
Ze schijnen toch echt wel studieverenigingen te hebben. En vooral voor een studie heao lijkt me dat toch wel aanwezig. Staat dat niet in de informatie die je thuisgestuurd hebt gekregen? Andere manieren om korting te krijgen weet ik niet.. |
Citaat:
bij mij krijg je maar 5 tot 10% korting. Ik koop m'n boeken daarom altijd tweedehands. |
Ik ga ook heao doen en heb mijn boeken besteld via www.studieboeken.nl. Je kan daar prijzen vergelijken bij verschillende boekhandels. Heb op die manier flink geld bespaard op mijn boekenpakket :)
|
Citaat:
Relaxed. Thanks! Ik ben dus op www.studieboeken.nl geweest net en mijn pakket vergeleken. De goedkoopste was 501,35 euro bij managementboek en de ddurste 527,90 euri bij Verwijs. Dat scheelt dus mooi meer dan 25 euro. Bedankt D. voor de link! Het blijft natuurlijk achterlijk veel geld voor een beetje papier!!! :mad: |
Ik koop ze altijd tweedehands, werkt prima (y) .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer je buitenlandse boeken gebruikt (dus boeken in het Engels ed) kun je al heel snel 40% (!!!!) besparen door ze niet via InterE te bestellen. De buitenlandse boeken vallen niet onder de vaste boekenprijs en daardoor zit er veel prijs verschil tussen de verschillende verschillende winkels. En InterE is (ondanks dat deze door verschillende hogescholen aangeraden wordt) zover ik weet de allerduurste.
|
ik heb een aantal van mijn boeken 2derhands kunnen kopen. Zoek eens op marktplaats ofzo? ik heb ze voor de helft.
Verder hebben op de HAN een aantal studenten een site opgericht waar je 2derhands boeken kon kopen (heb ik alleen niet gedaan omdat er niet bij stond waar ze wonen). De rest heb ik via Bol.com gekocht. Was in mijn geval nog iets goedkoper dan via school bestellen. Bovendien krijg je nu bij bol.com ook nog eens 5% extra korting op nederlandse studieboeken. |
Hoi!
Heb ook net mijn boeken gekocht, wel tweedehands!!! Is prima hoor!!! Nieuwprijs boeken eerste jaar ongeveer 750,- maar heb nu alle boeken voor ongeveer 450,-!!! Scheelt dus echt wel!!! Hier heb je een paar sites: - http://www.tweedehandsstudieboeken.nl/ - http://www.bookmatch.nl/ - http://www.boekenbeurs.nl/ Suc6!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Korting is bij onze faculteitsvereniging ook maar tien procent. Daarvoor ga ik niet anderhalf uur in een snikheet gebouw in de rij staan dringen. Bovendien kun je er alleen pakketten kopen, als in voor eerstejaars die te lui zijn om zelf uit te zoeken welke boeken ze nodig hebben. Daarom deed ik het nooit.
|
Citaat:
Tweedehands kun je vaak wel wat vinden, zeker op internet, soms ook via briefjes op de hogeschool/universiteit. En dat scheelt vaak meer dan 10% (alleen heb je ze dan niet nieuw natuurlijk). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: rare layout veranderd. |
Citaat:
Ik heb ze dus net bij bol.com besteld (studievereniging korting viel me best tegen, en ik ben ook wel bereid om iets meer te betalen wanneer ik de boeken gewoon thuis krijg en er niet mee hoef te zeulen *lui*) en dat viel me echt mee, ik kreeg in totaal bijna €10,- korting op de nederlandstalige boeken (dat is nu die 'aanbieding' van bol, wanneer je daar je studieboeken koopt) en dat is erg fijn :) In totaal zal ik voor de eerste twee blokken aan boeken bijna €200,- uitgeven, daar komen nog enkele dictaten bij, maar dat zal wel meevallen. Stuk goedkoper dan mijn vorige opleiding (y) |
Ik heb vorig jaar mijn meeste studieboeken tweedehands gekocht op het internet. Kijk maar is op www.marktplaats.nl, www.speurders.nl en www.tweedehandsstudieboeken.nl. Als je niks op die sites vindt kun je ook nog langs gaan bij de Slegte. Ik heb op de boeken die ik 2ehands heb gekocht, zo'n 50% bespaard. En wat boeit het nou of het 2ehands is? Zolang het in een normale staat is.
|
Citaat:
|
Ik ga een paar oude boeken ook aanbieden op www.tweedehandsstudieboeken.nl kijken of ik er nog iets voor kan krijgen (y)
Ze bieden iig véél aan :) |
Ik ben ook op zoek naar 2e hands boeken. Ik werk bij een boekwinkel en krijg 30% korting op de boeken die ik koop, maar dan is het nog steeds veel geld. En gelukkig doe je idd meestal meerdere jaren met zo'n boek. Maar ik heb n paar boeken in mn lijst zitten die 85 euro kosten........hopelijk zijn de kosten volgend jaar wat minder :(
|
Citaat:
www.resale.nl ook een hele goede site :) |
Ik heb mijn boeken net besteld bij Donner in Rotterdam, daar was het het goedkoopste. Bol.com en studieboeken.nl waren allebei aanzienlijk duurder.
|
*hihihi*
Ik weet niet waarom ik zo hard moet lachen, maar ik heb net mijn eerste boek verkocht. Iemand kwam hem ophalen. Ik verwachtte een jongen van een jaar of 17, een beetje een slungel, met krulletjes (geen idee waarom ik dacht verwachtte hoor), maar er stond ineens een man van tegen de 50 voor de deur die het boek kwam kopen, een beetje een soort leraar. Had ik echt niet verwacht :D Hij zag blijkbaar dat ik iemand anders had verwacht en zei dat hij het boek voor z'n dochter kocht, lief lief :) Verkopen van studieboeken is (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43. |