![]() |
Welke irritante karakter trekjes heb jezelf?
Ik geen...want ik ben perfect :p ;)
|
Ik ben eigenwijs, ik kan heel bitcherig doen en ik drijf mijn zin en mening door.
|
eigenwijs
koppig onzeker binnenvetter wil altijd gelijk hebben ...... |
ik ben te makkelijk.
|
eigenwijs
bitcherig arrogant binnenvetter ongeduldig ... |
Ok....mn vorige post was een beetje gejokt... :bloos:
Hier komen ZE :s : egocentrisme eigenwijsheid overdreven doen bevooroordeeld zijn aanstellerigheid onzekerheid perfectionisme (op zn tijd :) ) Pessimisme Koppigheid ik-ook-mensen te aanwezig zijn Ja,Ik ben erg...maar niet altijd..meestal heb je af en toe van die buien dat je "..." doet .. Naja... Ik in ieder geval... :bloos: :rolleyes: |
eigenwijs
snel geirriteerd wil liefst mn zin hebben |
Citaat:
|
Eigenwijs
Onzeker Koppig Te makkelijk Wil altijd bezig zijn Bot Ongeduldig misschien ...... |
Oh, en ik laat me vrij makkelijk op de kast jagen.
En ben redelijk snel geirriteerd. |
ik ben soms boos om niets
ik vergeet vaak dat er ook andere mensen zijn ik wil altijd gelijk hebben (maar ik héb ook altijd gelijk :P) ik ben perfectionistisch (wat een hele goede slechte eigenschap is; als je bij een sollicitatiegesprek moet zeggen wat je slechte eigenschap is, zeg dan dat je perfectionistisch bent!) ik ben ongeduldig ik ben niet erg flexibel en soms in een discussie weet ik wel dat de ander mij verkeerd begrijpt maar ga ik doen alsof ik dat niet weet en alsof ik de ander daardoor niet begrijp en dan ga ik allemaal irritante vragen stellen waar niemand, ook ikzelf niet, iets mee op schiet, en ik weet echt niet waarom ik dat doe :confused: |
Citaat:
|
Ik praat nogal graag om het punt heen. Iets wat ik in 5 woorden kan zeggen, komt meestal met een verhaal van 5 minuten naar buiten.
Aan de andere kant kan ik ook heel weinig zeggen, omdat ik denk dat wat ik zeg niet belangrijk genoeg is. En ik ben te snel geneigd mijn standpunten te herzien, omdat ik me meestal ook kan vinden in de argumenten van een ander. Tenzij ik gewoon gelijk heb natuurlijk. Ik heb graag gelijk. |
Lui
Arrogantie(als ik boos ben) mensen bitchen doe ik ook iets te vaak |
binnenvetter
eigenwijs soms TE direct ;) nogal lomp/onhandig hehe |
-Hard praten
-Onzeker -Af en toe te direct Als mensen soms heel lief tegen me doen en ik begin me erdoor onzeker te voelen kraak ik ze af Kan nog op niks opkomen.... |
* ik wil altijd gelijk krijgen, ook al heb ik het fout
* een ongezonde portie egoïsme op zijn tijd (ja, ik ga aan de toog het liefst zo kort mogelijk bij de portie gratis borrelnootjes zitten) * ik ben ongelooflijk vergeetachtig. Dat je me nu je naam geeft, en dat ik je zeg dat je wel een beetje leuk bent, wil niet per definitie zeggen dat ik morgenvroeg je naam ook nog weet. * als ik ergens geen zin in heb, kost het je enorm veel energie om het me toch te laten doen, als het je al lukt. * als ik boos ben, ben ik heel moeilijk voor rede vatbaar. Zegt men. Maar ik word gelukkig niet snel boos. * als zij over iets boos is tegen mij, en ik heb geen zin om zelf boos te worden, is het vrijwel onmogelijk om me uit mijn ten te lokken. Dan blijf ik rustig en cool en relax, en meestal wordt zij daardoor nog boser en gefrustreerd en vindt ze dat vreselijk irritant. * ik laat niet altijd zien hoe ik me vanbinnen voel. |
Citaat:
|
ongeduldig
koppig eigenwijs bitcherig |
egocentrisch
bitcherig/bot snel geirriteerd soms een beetje arrogant aandachtsgeil :o (maar niet bij iedereen natuurlijk) |
Eigenwijs, maar volgens mij wordt dat minder :)
Ik kan soms echt boos worden om niets, gewoon omdat iets me even niet aanstaat :| Ik kán heel perfectionistisch zijn (dan stort ik me volkomen op iets en móet het perfect gaan, anders word ik gek), maar ook super lui. Soms ben ik erg ongeduldig (maar soms ook heel geduldig). Binnenvreter. |
Eigenwijs
Te wantrouwend/achterdochtig |
Wat zijn we toch een heerlijke bende trutten (m/v)! ;)
|
iedereen is eigenwijs :)
ik ben snel geïrriteerd, en verder weet ik het zo niet. dat mogen anderen bepalen. |
klinkt juist leuk :confused:
|
Vertrouwen, 'eerst zien dan geloven'. Kan dus best wel irritant zijn, mensen die pissig worden omdat ik geen vertrouwen heb in woorden, beloften.
Semi-arrogant. Negatief. |
ik ben arrogant en koppig.
(y). |
precies (Y)(N)
|
Citaat:
het grappige is dat je het meestal van jezelf nieteens zo irritant vindt. |
- lui2
- neurotisch - antisociaal - onverdraagzaam (denk: Monk. (de tv-serie)) :p |
Eigenwijs / koppig
soms te makkelijk wil weleens mn zin doordraven (lekker tegenstrijdig met vorige) Onzeker |
Citaat:
|
bijna iedereen vindt zichzelf eigenwijs :D
|
Citaat:
|
Ik ben veel te onzeker, pieker over alles, ben perfectionistisch, bijt nagels bij het leven, kan ineens ontzettend boos/humeurig uit de hoek komen (terwijl dat in mijn gedachten er al lang aan zit te komen), kan van ontzettend vrolijk ineens veranderen in ontzettend down en kwebbel altijd veel te veel.
|
lui
alles op het laatste moment willen doen uitstellen piekeraar te ambitieus zet te hoge doelen voor mezelf soms slordig arrogant b-tje rascistisch |
Ik ben ontzettend eigenwijs en chaotisch (Y)
|
ik ben op het lompe af eerlijk
af en toe kort lontje koppig bot |
Oh, en ik vind spelletjes niet zo leuk meer als ik niet win :o
|
Brutaal
ongeduldig koppig kan bot overkomen heb snel een eerste indruk klaar over mensen die soms ook verkeerd is. |
Citaat:
|
- kattig
- ongeduldig - vaak laatste woord willen hebben |
- Wil graag mijn gelijk hebben.
- Soms TE zelverzekerd. - Ik lul te veel, te snel en te vaak :p - Koppig - Snel irritated - Met sommige dingen maak ik het mezelf te makkelijk. |
heel eigenwijs
altijd mijn zin willen hebben ongeduldig (zeker tov laatkomers) onzeker soms een beetje te stipt, zodat het gaat irriteren soms koppig nogal snel geirriteerd op één of andere manier veel aandacht nodig stil in groep |
- Eigenwijs/koppig
- Wil m'n gelijk krijgen als ik zeker weet dat ik gelijk heb - Perfectionistisch op sommige vlakken, andere vlakken weer érg lui - Onzeker - Wantrouwend Vast nog wel meer. |
Eigenwijs
Koppig Tegendraads Te soft Tactloos (vaak) Onzeker |
Ik ben soms perfectionistisch en neurotisch (en dat gaat dan meestal samen), ik moet altijd bezig zijn en ik kan me heel slecht in m'n eentje vermaken.
Oja, ik ben altijd bevooroordeeld. |
Laatkomer
Uitsteller/luiwammes Op z'n tijd behoorlijk ontoegankelijk, sommigen denken dat dat arrogantie is Eigenwijs Nagelbijter |
- Ik doe vaak gemeen tegen mensen
- Kan aanstellerig doen - Ben vrij onzeker - Doe ondertussen toch heel stoer - Ik wijs naar andere mensen en lach dan heel hard - Mijn buien slaan opeens om; van heel vrolijk naar heel chagerijnig of andersom - Ik ben erg lui en als iets niet gaat zoals ik het wil geef ik gauw op - Wil altijd mijn zin doordrijven - Moet gelijk hebben |
drammerig
piekeren perfectionisme hyperactiviteit |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |