![]() |
overlijden moeder van een vriendin...
Ik heb jullie hulp nodig...ja ik weet; erg dat je zelf niet iets kan bedenken, maar ik ben verdoofd:s
de moeder van een vriendin van me is overleden, vanacht...ik ga morgen naar haar toe en ik heb een kaartje, waarop ik iets geschreven heb..alleen wil ik nog wat pakkende ondersteunende zinnen of een gedichtje voor haar opschrijven, om het wat symbolischer te maken... kan iemand mij hiermee helpen? tnx |
Ik heb net een eigen gedichtje van me gevonden waarbij ik de woorden kan veranderen, misc is dit wat?
Geen woorden beschrijven hoe jij je voelt Geen blik verteld wat je kan doen geen aanraking verzacht jouw pijn van binnen geen mens snapt waarmee jij nu zit Geen wereld waarin jij je nu thuis kan voelen Geen twijfel dat ik aan je denk... zoiets? |
ik zou er niks meer aan doen
|
Ik denk dat je vriendin het erg mooi en ondersteunend zou vinden. Poetisch gezien is het zeker geen top punt, maar het is veel liever als je een gedicht voor iemand anders zelf schrijft dan dat je het van internet haalt.
|
tnx:)
|
vertelt schrijf je wel met een t als het een persoonsvorm is :)
|
gecondoleerd, laat het zoals je het zelf bedoeld hebt, mooiere woorden helpen daar niet voor.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |