![]() |
Expeditie Robinson 2005
Op http://www.talpa.tv/web/show/id=43210 is al de promo te bekijken :)
Volgens mij wordt het weer gepresenteerd door Ernst-Paul Hasselbach :cool: Vind ik toch leuker dan Art :) |
Begint volgens mij pas in september.
Maar ik ga het dan zeker kijken. Wordt inderdaad weer gepresenteerd door Ernst-Paul, samen met een onbekende vrouw, dacht ik, al zag ik die niet in de promo. Wel leuk dat het nu jong tegen oud is; toch weer anders dan België-Nederland. |
Lijkt me weer leuk (y)
Ik ga het proberen te volgen :) |
Citaat:
|
nee, deze mevrouw gaat 't volgens mij presenteren:
http://www.planet.nl/upload_mm/9/6/9...teVerlackt.jpg Overigens betekent dat natuurlijk wel dat we met Peking Express Roos wel weer kunnen hebben :) |
Ja die presenteerde Yorin Travel, irritant mens :(
|
Jong tegen oud. Dat is weer eens wat anders dan NL-BE. Ik ben benieuwd. :cool:
Geen Roos. (n) Maar dat betekent inderdaad wel dat we Roos met Peking Express kunnen heben. :cool: (Dat komt volgend jaar zeker pas weer?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Roos presenteert dat andere programma Terra Incognita, of iets in die richting. Dat is bijna hetzelfde als Expeditie Robinson volgens mij. Dus ze komt nog vaak genoeg op tv! :)
|
Citaat:
dacht ze misschien ER er ook nog bij zou doen.. |
Jong tegen oud, dat word nog wel spannend denk ik, ik kijk sowieso altijd :) .
|
Ik hoop alleen niet dat ze Expeditie Robinson en Terra Incognita rond hetzelfde tijdstip gaan uitzenden. :|
|
Citaat:
:nono: |
nou, dat is toch zo goed als september?
Ik bedoelde iig dat het niet meteen nu met de opening van Talpa al begint. |
we gaan het weer volgen :)
|
Citaat:
|
Geen ER 2005 voor mij. Moeten we voor Talpa gaan betalen. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Balen dat het op maandag wordt uitgezonden :( dan kan ik het niet. Zouden ze ook weer een herhaling uitzenden??
|
Je kan het toch opnemen? :confused:
|
Dus ER komt niet meer op Net 5? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Terra Incognita komt op Net 5, ER komt op Talpa. |
Wel waar. ER komt elke doordeweekse middag om ca. 17:15 op Net 5.
|
Citaat:
|
Ik heb een stom voorgevoel dat er geen Belgen in de nieuwe ER zitten nu het bij Talpa is. Ook in het voorstukje (de mensen die praten... ik hoor er geen enkel Vlaams accent bij). Ik zal het wel mis hebben (hoop dat ik het mis heb, want ik móet natuurlijk, zoals altijd, weer een Belgische man de leukste deelnemer vinden ;)) maar weet iemand of je al ergens iets daarover kunt lezen? Of weet iemand of mijn voorgevoel waar of niet waar is?
Wat een verhaal.. :bloos: :o |
Expeditie Robinson (L)
Ik hoop dat Talpa het programma niet verneukt, de presentatrice belooft iig weinig goeds. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat betreft Peking Express: ik heb geen idee.. :o |
Citaat:
Ik doe niet "vreselijk flauw", ik uit slechts mijn lichte irritatie over het feit dat iedereen het op zich wel aardige Expeditie Robinson bij de naam noemt van het geweldige ER. Niks waar je je serieus wat van aan hoeft te trekken. Wat de Belgen kwestie betreft: volgens mij zitten er wel degelijk weer Belgen in, als je tenminste deze en deze site mag geloven. :) |
Gelukkig is Roos weg (y)
En ik ga natuurlijk weer kijken |
Citaat:
En ik vind het wél vreselijk flauw om net te doen alsof je dom bent en niet weet dat er hier over Expeditie Robinson gesproken wordt. |
Citaat:
|
en nou weer lief doen tegen elkaar :)
het maakt me eigenlijk barweinig uit of d'r nou belgen in zitten of niet. Met de belgen vond ik het erg leuk vorig jaar, maar ik kan me ook voorstellen dat het zonder die belgen net zo leuk kan worden. Bij 'jong' vs. 'oud' zijn belgen natuurlijk ook niet persé nodig. Maar aan de andere kant kan John de Mol de kosten misschien met zo'n andere zender delen op het moment dat het zowel een Nederlands als Vlaams product wordt. |
Die presentatrice die Balance in het begin noemde, dat is toch ook een Belgische? Daaruit zou ik opmaken dat er ook Belgische kandidaten meedoen..
|
Citaat:
ER word in België ook uitgezonden op Kanaal Twee |
Nadat ik vanavond Talpa heb gekeken kan ik helemaal niet meer wachten :p . Dat met die kruizen is echt bizar :eek: .
|
morgen begint het, toch?
|
ja :)
|
ER gaat vanaf nu uitgezonden worden op KanaalTwee in België! Daarom dat Roos het niet meer presenteerd! TI komt wel op Vt4! Roos vertrekt binnenkort voor het 3de seizoen van Peking Express :)
|
Oo heb echt zin in morgen :O
Vind ER écht onwijs leuk :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |