![]() |
USB stoost door electrische velden?
ik heb 'n usb modem, die met 5 meter usb verlengsnoer aan me pc zit, enkel als ik wat groots aanzet (versterker bijvoorbereld) of soms tijdens muziek luisteren, of 'n lamp die aan/uit gaat kapt me modem dermee dan zegt windows "modem ejected" maar 'n minutje later ken ik gewoon weer connecten
ik heb 'n Alcatel Speed Touch USb ik denk dat 't door dat verlengsnoer komt (als die aan de andere pc hangt, zonder verlengsnoer) doet ie 't niet is der wat aan te doen? |
Kabels zijn ook gevoelig voor magnetische velden. Wat je eraan kunt doen? Dat geef je zelf al een beetje aan: Uit de buurt houden van magnetische velden.
|
Citaat:
-de postbode- |
Citaat:
|
Die shielded kabels zullen ook wel erg duur zijn. Of je moet zelf aliminiumfolie om je kabels heen wikkelen :)
|
bij mijn scanner zitten er van die plastic cilinders om de uiteinden van de snoer. dat helpt ook, nie waar?
ps: gaat niet om het plastic maar wat daarin zit uiteraard. |
Citaat:
|
Citaat:
-de postbode- |
gaan ik proberen :)
apparratuur uir de buurt houwwen lukr nietr... die kabel legtr der, of ie wil ofn iet, en zal dern kg wel ff blijven leggen zow, ga soon kijke voor alufolie om me kabel heen thnx! |
Citaat:
5m is voor USB trouwens sowieso erg lang, dat gaat alleen fatsoenlijk werken als 'ie rechtstreeks op je USB poort zit. Het is dus beter om die kabel gewoon in te korten, of de speakers te verplaatsen. |
Citaat:
't komt waarschijnlijk bij de buren vandaan en die 5 meter is helaas echt nodig :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |