![]() |
Vraagje Boekenlijst HBO
Ik heb een week geleden mijn boekenlijst gehad voor het eerste jaar HBO. Ik heb een paar vragen daarover en ik hoop dat iemand me kan helpen :) Er staan een aantal Readers op die ik moet hebben, maar wat is dat precies want er staat geen ISBN-nummers oid. bij, moet ik dit zelf aanschaffen of krijg ik dit via de school? En ik ga een voltijd opleiding (VT) doen en nu staan er een aantal boeken tussen waar VT2/VT3 voorstaat, moet ik die nou ook aanschaffen of dat niet voor mij bedoeld?
Alvast bedankt :) |
Het enige wat ik je kan vertellen is dat je de readers op school zelf kunt aanschaffen, dus via school. dat krijg je denk ik vanzelf wel te horen doe je daar aan kunt komen, aangezien ik zelf ook nu pas begin met mijn studie ;)
|
Die schaf je aan op school:)
Naar welke hogeschool ga je? |
Ik moet vanuit mijn school {naja met mijn andere boeken moet ik niets} bij InterE bestellen en zij maken ook onze readers (in ieder geval, zij zorgen dat alles in een reader komt). Daar staan dus ook nooit nummers bij :)
Wél is het zo dat ik aan het begin van het blok ook de readers van internet kon downloaden, dus misschien is dat ook wel bij jou het geval. |
Citaat:
Hogeschool Rotterdam |
Boeken waar VT2/VT3 voorstaat zijn waarschijnlijk bedoeld voor jaar 2 en 3, maar met 100% zekerheid kan ik dat natuurlijk ook niet zeggen. Ik zou ze niet kopen, mocht je ze nodig zijn dan kan je ze altijd alsnog kopen.
Welke opleiding ga je doen? |
Ik kan je aanraden om niet alle boeken van het eerste jaar in één keer aan te schaffen. Spreid de kosten. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga Personeel en Arbeid doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of begrijp ik het helemaal verkeerd? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet men readers op school aanschaffen, ik krijg pas op 5/9 te horen welke readers ik moet hebben
|
Bij mij staat er gelukkig bij welke boeken ik voor het eerste trimester nodig heb. Ik heb dus alleen deze besteld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarschijnlijk gaan die van mij of 3 techniekvakken en wat vakken omtrent logistiek en pop maar wat precies geen idee. |
Citaat:
Ik heb eens een boek van 20 pagina's moeten kopen, zwart wit, paar foto's, beetje tekst, lelijke slappe kaft, en dat koste €80,- echt achterlijk :| (Ik heb het ook niet gekocht :) ) |
Ik wacht wel af
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50. |