![]() |
serieus: Is er hier iemand die van rummicub houd?
En van hints?
|
hints is alleen leuk als je dronken bent en zelfs dan nog stom
Rummicub vind ik wel leuk geloof ik :confused: |
best, maar er zijn maar weinig spelletjes die ik echt kut vind
|
Ik vond het vroeger wel leuk omdat ik altijd won.
|
Citaat:
|
Rummicub heb ik vaak gespeeld toen ik klein was, op vakanties. Was wel grappig, maar niet geweldig.
|
Rummicub is een vakantiespel.
|
Lang niet gespeeld.
|
Mijn Opa en Oma en Oud tante spelen dat altijd. Ze zijn heel fanatiek :nono:
|
op vakantie idd. en mn vader dacht altijd zo lang na, dat het daardoor een stom spel werd :(
|
Citaat:
Ik heb het al 7 jaar niet meer gespeeld :o |
Ik vind het allebei best leuk eigenlijk.
|
rummicub doe ik altijd met mn oma, en ze vindt me geweldig goed:)
|
Rummicub is leuk :D:D
Doen we hier welleens vaker :o |
ik ind het allebei wel leuk :o
|
scholieren.com rummicub toernooi :cool:
|
Ik dol iedereen met Rummicub!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rummicub kan er mee door.
Tegenwoordig speel ik toch liever Kolonisten van Catan of Koehandel :D |
Fuck Rummicub. Je hebt pas echt geleefd als jet Risk hebt gespeeld. Want dat is het spel dat je moet spelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Echt.. het is zo'n beetje het enige spel waarbij ik zo goed als altijd win. |
ik vind rummicub leuk maar dan niet met mensen die veeeel te lang nadenken. Hints vind ik ook wel leuk maar dan wel met mensen die je goed kent en als je al erg lacherig enzo was.
|
Vroeger wel.
|
Vroeger vond ik rummicub best leuk, en speelde ik het ook wel vaak. Nu niet meer zo, maar ik heb er geen hekel aan ofzo. :)
|
Vroeger, heel erg vroeger, won ik altijd, nu niet meer :( (misschien lieten mijn ouders me gewoon winnen :p maar volgens mij kon ik het best wel).
Rummicub vind ik nog steeds wel eens leuk (als het een beetje snel gaat), hints ligt er wel héél erg aan met wie en in wat voor bui ik ben. |
Citaat:
|
Rummicub-meeting
Komt: Cytherea ViperDax Dinalfos Crunchie Lievemeid Lente Pinksterhaas grl Sookie Gauloises Roos Thoughtful Sylph Balance Misfit666 Maurice Sjoerd Loezzel Louis Armstrong N00dles Sarah Nephtys Pibbo MeelFriek Hanneke Tiño Baron Sengir Misschien: Wawl Boogie Balance Afgemeld: de communiceerbeer Smartie PV |
Citaat:
|
Ach, als het regent, en ik heb geen zin in een spel als Levensweg of Monopoly (altijd eigenlijk) dat Rummicub ik nog wel es ja. Maar eigenlijk liever Scrabble of Triominos.
|
Jaaah ik kom ook hoor :D
Mijn tante doet zelfs wedstrijden van rummicub :D Zit in de familie bloed dus :o :p |
ja rummicub is leuk!
lekker schuiven en kloten tot je uit bent. hints is meer voor verjaardagen maar ook wel best grappig |
Citaat:
|
Rummikub spel je met een k en niet met een c hoor. :p
Kan het weten, heb het heel wat keren gespeeld. Ik vind het een leuk spelletje ja. Wel al lang niet meer gedaan. |
Nee, sorry.
|
Citaat:
Citaat:
Maar het is gewoon het beste bordspel wat er bestaat. Rummicub is voor een keertje wel aardig. Hints is dom, daar vind ik echt geen bal aan. Karten is ook gaaf (zeker als je 2e wordt van de forumbazen :evil: ), maar dat valt niet in dit topic als je het mij vraagt. |
Citaat:
|
Ik heb wel eens van dat spel gehoord, maar ik zou niet weten hoe het eruit ziet, laat staan hoe het gespeeld moet worden :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kolonisten van Catan spelen wij tegenwoordig bijna wekelijks. Maar mijn oudste broer met zijn geweldig strategisch inzicht wint bijna altijd. :( ( :D ) |
Citaat:
|
Citaat:
waar, wanneer :cool: |
Rummicub is leuk! maar het is niet zo leuk meer als mensen echt heeeeel lang gaan nadenken :rolleyes:
hints is alleen leuk om naar te kijken (op tv), zelf hints spelen vind ik niet leuk |
Nah, heel soms.
|
Ik heb nog nooit ge-rummicub't.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |