![]() |
foto/meerdere links
hoe kun je ook al weer in een foto aangeven dat het ene deel links naar de ene pagina en het andere deel naar een andere pagina
of kan ik de foto dan beter opspitsen in meerdere kleine foto's (en die in een tabel zetten ofzo) of moet ik het in flash gaan proberen (ik wil een grote bewerkte foto als "voorpagina/index" van nieuwe site maken) |
Zoek ff op sites over HTML naar image-maps. Niet zo moeilijk. Met bijvoorbeeld homesite kun je die heel makkelijk maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen!
Gebruik gewoon PHOTOSHOP Dan kun je via image ready slides maken die je later als html laat maken!! Daarmee kun je ook links plaatsen!!! |
Citaat:
|
Citaat:
en waarom zou je moeilijk doen met notepad als het makkelijk met andere programma's kan |
ik wil best andere programma's gebruiken dan notepad, waar zeg ik dat ik dat niet wil
ik heb het alleen niet zo op oa. homesite omdat die html niet bepaald overzichtelijk is/volgens de standaard regels ik zal het eens met photoshop proberen, nog nooit mee gewerkt (maar nog wel een demo cd'tje van bij de scanner) |
Citaat:
|
Citaat:
kan hebben gelegen aan de oude versie, maar ik dacht dat de html niet logisch was maar ik zal binnenkort wel een keer een nieuwe versie downloaden, en kijken of het nu beter is |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |