![]() |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 15
Weer een nieuwe...:)
OT; nog steeds goed. Of, alweer goed... :) |
Hm, ik mag niet klagen :)
Ik heb een geweldige vriend, zo lief, zo gevoelig. En ik zie mezelf nog wel een hele lange tijd door gaan met hem :) |
yaaaa!
|
Same old same old, (y) Wordt een beetje saai zo :P Tijd voor ruzie :evil:
|
Nog maar 3 uur:D
|
pff :o |
gisteren was erg leuk! ik zie hem nu opeens echt weer elke dag en dat vind ik best fijn eigenlijk :)
|
Morgenavond komt 'ie thuis
Morgenavond komt 'ie thuis Morgenavond komt 'ie thuis :D I'm So Excited |
Alweer bijna drie maanden vrijgezel. Soms vind ik dat erg, soms niet.
|
Vanavond zie ik haar weer, na 3 weken vakantie!! :D
|
nie goed :(
|
afwachten..
|
Welke relatie :rolleyes:
nog steeds :D and having fun, sort of. mis wel een knuffelobject eigenlijk |
Citaat:
Komt wel goed lieverd... OT; hij is net weg, en mis hem eigenlijk alweer. Weet dat we elkaar morgen, zondag, maandag, dinsdag en woensdag zien ( :bloos: ) Maar toch.. |
Music brings back memories :o
|
Vandaag samen gestudeerd in de bib, was leuk. :D
Maar nu zie ik haar waarschijnlijk 'n hele tijd niet. :( Ach ja, ik zal haar nog wel spreken op msn. :) |
niets op het oog,beetje aankloten verder(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Whoehoe, super!!!
Voor het eerst in mijn leven verliefd, en dat voelt goed!!! |
Toen ik gister in der prachtige ogen aan het verzuipen was knapte er iets in me......ik geloof dat ik verliefd aan het worden ben. En ik dacht nog zo dat ik niks voor der voelde.....
|
Citaat:
Ik bedoelde wat anders;) |
Fantastisch. (y)
Maar ik had graag geweten hoe het zou zijn als ik nog met mijn vorige zou hebben. |
Hij zou alleen gisteravond komen, maar hij is toch ook maar blijven eten. Het was heel erg leuk en hij is zo lief en mooi<3
Ik denk dat ik er aan begin te wennen dat hij straks niet meer zo dicht bij me in de buurt is.. |
Ik laat echt zo over me heenlopen, net een hondje ofzo. De jongen die ik leuk vind van mijn werk heeft een afspraak op maandag, maar hij moest dus werken. Ik was vrij, vraagt hij me of ik voor hem wilde invallen. Zeg ik ja. :(
Ik had gewoon nee moeten zeggen, maar ik d8 dat ie me dan aardiger zou vinden. Maar ja, meneer heeft een afspraak, ik neem aan met een meisje dus.. :s |
Verdorie, ze komt vannacht pas thuis van haar vakantie, ga haar dus waarschijnlijk volgend weekend pas zien.
|
Rustig, ik vermaak me prima alleen (y).
|
ehm...kut? :)
|
Goeeed! :D
Gister was heel gezellig en leuk enzo! :bloos: |
Citaat:
|
Vraag me af wat hij nu aan het doen is, onder de mooie en warme ondergaande zon daar. :(
|
Citaat:
Ontopic: blij :) |
Citaat:
|
Citaat:
Sorry, just kidding. :bloos: |
kan niet beter.
:) :) :) :) :) :) zz. |
Heel erg gelukkig. (y)
|
Citaat:
bij mij is het ook wel gezellig |
Citaat:
|
Whaaaaa, hij is leuk! Maar hoe nu verder? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daarstraks 'n smsje van m'n ex die vroeg of ik mee ging naar 'n festival in Leuven vanavond, ze had nood aan aangenaam gezelschap, en net spreekt 'n meisje waar ik vroeger érg verzot op was me aan, eerste keer in zowat 'n jaar. Wtf? :confused:
|
eh ja goed en verward
|
heerlijk vrijgezel, en maar goed ook, want iedere keer als er iemand te dichtbij komt, voel ik dat mijn keel weer word dichtgeknepen. nee vrijgezel blijft voorlopig wel zo (y).
|
Klote
|
Citaat:
On-topic: Citaat:
|
Citaat:
Er is er maar eentje die ik nu zie zitten. ;) |
Ik zie het niet helder in.
|
Ehm..tja..ja
|