![]() |
blijven slapen, wat mee?
Oke, ik heb eerst bij zoeken gekeken en kon niets over dit vinden... alleen alles over blijven slapen stond in liefde en relatie dus dacht ik.. ik plant het hier neer. Als dit niet goed is, sorry!
Mijn vraag is kort: Als je gaat slapen bij je vriend/vriendin, wat neem je dan allemaal mee?? Ik wil alvast allemaal spullen zoals tandenborstel enz. bij hem thuis leggen voor het geval ik spontaan blijf slapen maar ik heb geen idee wat ik nu allemaal mee moet nemen... :rolleyes: Iemand die kan helpen?? :D |
toilettas, slaapkleding (of dat vergeet je spontaan als je niet weet wat je aanmoet) en schoon ondergoed.
Lijkt me meer dan voldoende toch? |
Citaat:
|
Nou, gewoon de dagelijkse dingen die je normaal thuis ook zou gebruiken bij het opstaan en naar bed gaan. Lijkt me niet zo moeilijk om te verzinnen eigenlijk :confused:
En verder kun je meeslepen wat je wil natuurlijk, dat weet jij waarschijnlijk beter dan wij. |
Citaat:
|
en ja, ik ben al helemaal aan het denken: Oke ik sta op.. ik doe me lenzen in (lenzenpotje en vloeistof) dan aankleden en tanden poetsen (tandenborstel) enz. maar toch heb ik het idee dat ik vanalles vergeet. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
En al zou je iets vergeten, dan is dat ook nog niet zo'n ramp. Als je idd maar in jouw geval zorgt dat je je lenzenspullen bij je hept en eventuele medicijnen die je gebruikt. Dat lijken me de belangrijkste dingen wel. |
alleen schone kleren voor de volgende dag en spullen die je die dag nodig hebt... slaapkleding leen ik altijd van hem :o :D
|
denk je?
Ik sta erom bekend namelijk dat ik altijd teveel mee neem haha. Dan ga ik 1 nachtje slapen en neem ik 3 truitjes mee en 2 broeken omdat ik niet weet wat ik de volgende dag aan wil :bloos: best wel erg, maar ik wil dus laten zien dat ik het ook best met maar weinig spullen kan :D |
dan heb je genoeg aan je toilettas
en schoon ondergoed + sokken :) ja nachthemd oid kun je doen, maar een t-shirt van hem lenen is fijner :D |
- pil
- slaapkleding - tandenborstel - borstel/kam - deodorant - schone kleren (shirt, onderbroek, sokken) dat nam ik altijd mee... toen mn vriend op zichzelf ging wonen heb ik gewoon een extra tandborstel en kam e.d. gekocht voor in zijn huis, nu wonen we samen, dus ik hoef er lekker niet meer aan te denken :p |
wat standaart bij hem thuis ligt: (reserve)pil, schoon shirt en schone onderbroek en deo.
wat ik meesleep: tandenborstel, tandpasta, n broek en n shirtje, sokken, mn gewone pil en n kam. slaapkleding gebruik in niet ;). |
Je moet niks bij hem thuis leggen, zeker in het begin niet. Als je spontaan blijft slapen hoort daar juist de romantiek van dezelfde kleren als de vorige dag en het poetsen met zijn tandenborstel bij. :Rolleyes:
|
oew this reminds me
er liggen nogkleren bij mn ex :o naja ik mis ze niet. En had daar altijd scheer supplies, tandenborstel. Schoon ondergoed en een slaap tshirt. Oh en pantoffels :rolleyes: altijd handig |
ondergoed, sokken, tandenborstel, bril/lenzenspul, medicatie/anticonceptie, mobiel, portemonnee. Lijkt mij voldoende.
|
Citaat:
Ik neem altijd mee: pil, toilettas (excl tandenborstel), kleding.. en evt dingen die ik nog meer mee wilde nemen om wat voor reden dan ook. Daar ligt wel een reservestrip van de pil en ik heb daar een tandenborstel staan. Slapen doe ik naakt of in een tshirt van hem. |
Gewoon wat je ook mee zou nemen naar je tante, oma, beste vriend(in), neef, zus, broer... Toilettas (met daarin lenzendingen, medicatie, tandenborstel, make-up etc etc), slaapkleding, kleren.
|
Ik neem meestal mee;
Slaapspullen Schone kleren (inclusief ondergoed en sokken voor aantal dagen dat ik blijf) Toilettas met; tandenborstel, pil, deo, parfum, medicijnen, antimuggenspul (zeker nu) GSM (eventueel met oplader) portomennee dat was het wel en nadenken over wat je aan wilt doen, niet nodig lijkt mij. Beetje onzin om dat allemaal mee te sjouwen EDIT; Wax en gel, eventueel een kam.. Maar dat heeft mn vriend vaak ook wel liggen |
Waar je überhaupt al bij stil kan staan. :|
Anyway ik neem mee: Mijn pilstrip, medicijnen, schone shirtjes, sokken, ondergoed, deodorant, wax voor in m'n haar, trainingsbroek, cremetjes tegen m'n exceem, mobiel, (tanden)borstel.. En als ik me niet vergis, was het dat wel! Op pen en papier na dan :) |
Ik neem mee:
- Mijn bril. Dat was het. :) |
Citaat:
|
je goeie humeur.
|
Schoon ondergoed.
Tandenborstel. De pil. |
Citaat:
behalve die dus neem ik niets mee. alles wat ik nodig heb heb ik al bij mijn vriendin liggen. |
Wat wel van pas komt:
1) tandenborstel en evt. eigen tandpasta 2) douche spul 3) slaapkleding (maar naakt slapen of t-shirt lenen kan ook) 4) schoon ondergoed en sokken 5) één schoon truitje voor de volgende dag, een andere broek kan ook. 6) make up + remover als je make up draagt 7) lenzen/bril 8) pil 9) iets voor je haar (borstel, gel, klem) + goed humeur ;) en verder wat je altijd meeneemt als je de deur uit gaat (portemonnee, mobiele telefoon enz.) Citaat:
|
Ik kwam dus de eerste de beste keer met mijn slaapknuffel aanzetten. Anders kon ik echt niet slapen. Ik had er gelukkig twee, dus een kon daar blijven liggen.
Hij zal vast gedacht hebben dat ik helemaal geschift was. |
Citaat:
|
Citaat:
Eh.. en terecht..? :o |
- ondergoed
- sokken - kleren voor het aantal dagen dat ik blijf - toiletspullen - mobiel + oplader - portemonnee - iets te doen voor onderweg - mp3-speler - beertje |
Als het maar 1 nachtje is, alleen de pil...
- kam enzo gebruik ik van hem - slapen in ondergoed, zonder t-shirt dus - kleren van de vorige dag kan ik weer aandoen - normaal poets ik mijn tanden 's avonds maar aangezien hij dat normaal 's morgens doet, poets ik ze gewoon niet :p , dus ook geen tandenborstel ofzo nodig... Als het voor meerdere dagen is, neem ik dat natuurlijk wel allemaal mee |
niks, ik plan dat nooit van te voren...
en dan leen ik zijn tandenborstel wel :p |
Tandenborstel ligt bij hem, dus die hoef ik niet mee te nemen. ;)
|
weinig, alleen slaap kleren en schoon ondergoed, verder heb k daar al t een en ander.
oja, toilettas |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pil, tandenborstel/tandpasta (zit standaard in de toilettas), deo, kam/borstel, schoon ondergoed en pyjama. (en telefoon, portemonnee etc, maar die heb ik altijd bij..)
Toen ik laatst een paar dagen bij hem bleef slapen ging ik na de eerste nacht nog ff naar huis maar vergat ik schone kleren. Daarna bleef ik nog een paar nachten en kwam ik steeds in de buurt van huis maar vergat ik steeds schone kleren.. Toen liep ik opeens een week in dezelfde bh, broek en shirt.. Ik nam steeds alleen maar strings mee :o Toen ik weer thuis was meteen gedouched en kleren in de was (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb overigens nul gaatjes. Ik poets mijn tanden maximaal éénmaal per dag. |
Citaat:
|
ik neem nooit wat mee, maar ze woont ook superdichtbij dus dat is niet echt nodig. nouja, mn tas met zooi erin wel maar die neem ik overal mee naartoe
ik poets mn tanden trouwens 3x per dag en heb 0 gaatjes |
Ik neem altijd mee:
- Toillettas - Slaapkleding (1 boxershort :D) - Kleding voor de volgende dag. |
nou slaapkleding heb je niet nodig als het goed is :):):)
|
iemand noemde douche spul, dat lijkt mij ook overbodig, er staat bij je vriend(in) vast wel douchegel en shampoo en die mag je vast wel gebruiken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mja mijn vriend woont 3 straten achter me dus het is niet écht belangrijk wat ik meeneem. Soms blijf ik spontaan bij hem slapen en dan ga ik de volgende ochtend gewoon naar huis om daar m'n tanden te poetsen enz. Handoek krijg ik wel van hem.
Er zit ook meestal een strip van de pil in m'n tas dat is ook wel handig maar zo niet dan neem ik 'm gewoon de volgende ochtend. Blij dat ik 'm tegenwoordig 's ochtends slik |
Citaat:
Maar je hoeft niet per se de volgende morgen te gaan douchen. |
Niks. Alles staat daar al:p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |