![]() |
Command & Conquer Generals/zero Hour Vage kleuren
Als ik Zero hour speel krijg deze vage kleuren http://img361.imageshack.us/img361/3...uren5vm.th.jpg
helemaal groen weet niet hoe het komt eerst was het niet zo heb al gereinstalled maar nog steeds hetzelfde wat moet ik doen om het te verhlpen heb al geupdated. ik heb de resolutie op 1024 x 768 Systeem OS: Win xp pro 17 inch beeldscherm 1024 MB ram 128 mb videokaart mvg maradinus |
heb je de videokaart drivers ook al geupdate?
|
Citaat:
nog steeds hezelfde probleem |
Op mijn oude computer had ik het zelfde probleem met operation flashpoint, maar ben vergeten hoe ik het opgelost heb :o .
Iig gewoon in het spel zelf aan de instellingen gezeten. |
Citaat:
|
Weet nou echt niemand dit??
|
Heb alles verwijdert saved games enzo en instelling en weer opnieuwe geinstalleerd 1 ste 3 spellen gaan goed en nu begint hij weer te kutten....
Maar weet nou echt niemand hoe ik dit spel normaal kan spelen alle drivers opnieuw geinstaleerd etc. etc. weet het echt niet nooi problemen met het spel gehad en nu gvd wel :( :mad: |
wat voor 3dkaart heb je?
|
Ik ben bang dat je verschillende drivers moet proberen maar wees voorzichtig, zorg er voor dat de oude drivers gedeinstalleerd zijn voordat je nieuwe installeert.
|
Citaat:
|
Kan zijn of iets met de drivers of iets met je 3dkaart, word ie goedgekoeld?Is ie overgelockt?Heb je pixel piplines en vertex shaders openstaan?
Of er is gewoon iets met de game :P, laatste patch geinstalleerd? |
Citaat:
Dit word mij te technis: Heb je pixel piplines en vertex shaders openstaan? graag meer uitleg pls Heedsink(dat ijzer plaatje wat op de vk zit) is niet heet beetje lauw dus dat lijkt mij ook geen probleem. Heb de laaste patch van het spel geinstalleerd. Het zijn ook de mappen met sneeuw die problemen veroorzaken tot nu toe. groet. Marinus |
Sinds vanaag doe hij weer irritant bij alle mappen :(
|
T ziet eruit als een typisch probleem van te nieuwe drivers, probeer eens wat oudere drivers te installeren en kijk of t dan weer normaal is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |