![]() |
[experimenteel/breakcore/?] breakcore_2_beta2.mp3
|
ik vind het wel oke.
het begint wel wat abrupt, en het lijkt alsof je een beetje twijfelt, de opbouw van het nummer vind ik een beetje vreemd. welk programma gemaakt? |
reason he, ik ken niets anders ;)
vanacht niks te doen en had zin om even hard te beuken maar geleidelijk slopen de rutger-melodietjes toch weer erin |
hm, ja, klinkt wel oke. (y)
ik vind de drums alleen niet helemaal bij elkaar passen, qua sound, maar de ritmes zijn oke. (en de kick mag wel iets harder, die valt als de synths er zijn 'n beetje weg. :) kan ook 'n beetje aan mijn boxen liggen, want die shizzle voor je baslijn is echt diep. ) die synths en melodietjes zijn trouwens chill. :cool: (lekker loom en rustig.) alleen idd, de opbouw, het is net alsof je wilde beuken, maar halverwege toch 'n chillout plaat wilde maken. (ghe, d'oh.. dat zeg je hierboven eigenlijk ook al.) |
klinkt okay, verder commentaar is ongeveer hetzelfde als hierboven al vermeld :o
|
drums zijn te soft!
en ik vind de idm achtige deuntjes niet zo |
happy hardcore rutger style
die kick, kickt niet. het staat niet als een huis maar meer als een hutje. abrupt afgelopen en de compositie spreekt me niet echt aan. ik beter gehoord van je. |
echte negers maken hun hutje trouwens erg sterk (Y)
|
:d
|
de negerhut van ome tom
|
haha ... ja ik ben nog geen master in parametic equalisen en dat soort ongein ;) komt wel weer goed jongens. ik kut lekker verder
Ben momenteel alweer aan een nieuwe track bezig... een relaxte...MET EIGEN VOCALS OMFG!!11 en ik kan alleen maar vals zingen dus het is een uitdaging. |
echt die standaard kut gabber beat moet je er helemaal uithalen
dat fokt het altijd zo interlude is wel ait :D en dat effectje op 1:54 (stereo shizl) is relax |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43. |