![]() |
Machine Head
Blijft goede band, m'n favoriet blijft toch Burn My Eyes. :)
Iemand? |
trough the ashes of empires.:)
burn my eyes is ook oke |
de eerste 2 zijn gaaf, de rest is echt Stront rommel rotzooi
|
de rest is troep, van wat ik gehoord heb
|
Citaat:
|
Ik heb voor de laatste gekozen, omdat ik 2003 een bijzonder onprettig jaar was :)
|
:)
|
Ik ga ook voor Burn My Eyes
|
Op het moment Through The Ashes, over een jaar weer gewoon Burn My Eyes.
|
burn my eyes. maar ik vind de rest ook wel ok, vooral the more things change..
|
het nummer american high is echt te belachelijk voor woorden. (n)
|
Through the Ashes of Empires... duidelijk, ze hadden eindelijk tijd gekregen om weer 'n fatsoenlijk album in elkaar te flansen zonder dat de record company ze zat op te jagen... en 'tis zo'n cd geworden die ik helemaal kan luisteren zonder verveeld te raken of dat iets vervelend klinkt, wat zeker wat zegt.
|
true, true :)
|
Ik mis een paar opties. Zoals bijvoorbeeld "BUtTsExX0Rs = T3H NoN3 Of TeH Ab0U3!!11!11!"
|
Citaat:
jij kunt alleen maar echt overal commentaar op geven, alles is volgens jouw criterea kutmuziek, en niks is goed. ik heb je serieus waar nog nooit ergens serieus zien op reageren. je bent net FaZ, alleen heb ik bij jou het gevoel dat ik wel met iemand met enige hersens te maken heb. ik weet niet hoelang dat verder nog in je voordeel gaat werken.:) |
Als iemand hier niet "Burn My Eyes" invult is ie op z'n achterhoofd gevallen. Verder kan ik sowieso niet veel met Machine Head maar "Burn My Eyes" is ZONDER TWIJFEL het beste album wat ze ooit gemaakt hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
En die laatste boven Burn My Eyes stellen is flauwekul he. |
Burn my Eyes blijft het beste, maar ik vind eigenlijk alle albums wel wat hebben. Maar goed, ik ben dan ook zeer onkritisch jegens Machine Head.
|
Citaat:
|
Als je Burn My Eyes en The More Things Change goed vind en de laatste complete stront dan spoor je ook niet helemaal.
|
Burn my eyes is inderdaad hun beste album, trouwens het Roadrunner label bracht in de jaren '90 meer goede metal CD's uit! (y)
Het valt mij op dat bij hardrock en metal muziek het debuutalbum van veel bands meestal het beste is, bij veel opvolgende albums wordt het allemaal wat minder! :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Burning Red <3
Meer hiphop/nu-metal, meer mijn ding dus. |
och hemel dit was mijn eerste concert lang geleden :(
|
:D those where teh alto dayz
|
het was nog met ill nino ook
dat was ook de reden dat ik ging geloof ik :o |
ill nino haha!
dat vond ik nooit leuk.:( |
ik heb een wansmaak :(
|
toch maar de laatste, maar Hellalive vind ik ook heel erg goed, staat er alleen niet bij, maar dat doet er niet toe
|
Die telt ook niet mee.
|
hoe kan iemand supercharger nu invullen als beste album?
Dan zou ik serieus mijn tenen aan een tafel vastbinden en daar een hongerige geit rond laten lopen |
Supercharger is t enige album dat ik origineel van ze heb :bloos:
Verders ga ik voor Burn My Eyes. |
Ik twijfel tussen de eerste en de laatste.
|
|
Citaat:
|
Ik heb ooit in een opwelling The Burning Red gekocht. Dat vond ik zo'n walgelijke plaat dat ik nooit meer iets van ze heb beluisterd :|
|
goed album van Deep Purple (y)
|
Citaat:
spelling nazi's on the loop\m/ |
Citaat:
|
Citaat:
Verplichtte kost! |
Citaat:
friso: hij heeft m niet-origineel, gok ik en het is verplichte |
Sowieso zijn alle albums gewoon retevet, zelfs supercharger is goed en alle mensen die dat niet vinden mogen lekker hnu truiheid pakken en hem steken waar de zon niet schijnt :).
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33. |