![]() |
Ik ben dries
De real live soap van onze dries nu niet alleen op at5, hij komt ook op sbs6!!!
ik zelf vind dit de eerste real live soap die de moeite waard is te kijken. Dus praat in dit topic over ik ben dries |
Je zegt niet over welke dries het gaat, maar als ik zo naar je avatar kijk zal het vast over Dries Roelvink gaan.
En als dat het geval is is de kans dat ik die reallife soap ga kijken zeer, maar dan ook zéér minimaal. |
Hoe laag op de ladder van wansmaak ben je terechtgekomen als je een real-life soap van Dries Roelvink leuk/interessant vindt... (n)
|
Ik ken die gast nauwelijks, maar als mensen willen kijken moeten ze dat vooral doen. Niemand houdt ze tegen. :)
|
Gisteren zag ik er een reclamestukje van. Wat ongelooflijk triest.
|
Echt weer iets voor SBS6 ook. (n)
|
Dries is zo hard, dat ik wel moet kijken
Dries (y) |
Citaat:
|
Nooit van gehoord...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er is momenteel op de nederlandse tv nauwlijks iets met inhoud
Dan liever geen inhoud dan nep inhoud |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom besteed ik eigenlijk woorden aan dit kuttopic dat in andere bewoordingen al op andere subfora staat? |
Dat liedje "ik ben Dries" is vet (y) Niet allemaal zo negatief doen over Driesje hoor.
|
'Ik ben Dries
Je moet doorgaan in het leven, dat is toch altijd mijn advies' Nou, goed advies, Dries. :rolleyes: En dat nummer is nog door Vader Abraham geschreven ook. |
Zijn optreden in Voorst was anders wel hilarisch:D.
|
Wanneer is de eerste uitzending?
|
Laat maar, ik denk niet dat het mijn smaak is, maar ja, smaken verschillen nou eenmaal.. ;)
Vampire_esje |
Citaat:
ot: lijkt mij niets |
ik kan niet w8en tot het flopt, real live soaps zijn te erg
|
Citaat:
Het real life gebeuren vind ik niet leuk, maar ik heb het al helemaal niet op die Dries... Ik vind het echt een verschrikkelijke vent om naar te kijken of te luisteren :o |
Ugh, SBS6 wordt steeds erger
Ze hebben ook al Gewoon Jannes *kots |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een realityshow komt tegenwoordig automatisch als je volkszanger wordt, of je nou beroemd bent of niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |