![]() |
Phil Collins/Genesis
Haay iedereen, ik heb een vraagje,
Wie is er hier fan van Phil Collins en/of Genesis? Ik ben het zeer zeker, want ik heb alles ervan (qua CD's ;) ) |
Ik kies voor 'cute'. Wie heeft nu niet een oogje op Phil fucking Collins :) :) :)
|
Citaat:
|
Je zou tom violence eens moeten PM'en, die is ook zo'n superfan van phil collins.:)
maar ik denk dat ze wel binnen aanzienlijke tijd in dit topic zal reageren |
Citaat:
|
ik zeg toch niet dat ie slecht zingt?:)
|
Citaat:
|
ik mis de optie fantastisch...
|
Citaat:
het enige wat ik wilde zeggen was: cute? :( |
Peter Gabriel is ook gaaf.
|
Ik ga voor de tweede optie.
|
hij bakt er niks van.
|
Citaat:
|
Phil Collins solo is over het algemeen slechter dan Phil bij Genesis. Bij Genesis is hij echt goed. Hij is een geweldige drummer en zingen kan hij ook, alhoewel hij een eigenaardige stem heeft. Qua solowerk vind ik tot nu toe z'n eerste twee lp's de beste: Face Value en Hello! I must be going.
Van Genesis zijn nummers als Do the Neurotic, Domino, Home by the Sea, Second home by the Sea, No son of mine, Fading Lights, Dreaming While you sleep...tja...ik kan nog wel eindeloos doorgaan...briljante artiest die de laatste jaren helaas qua niveau is gedaald met Tarzan en Brother Bear....maar in de jaren 80 is hij een onvergetelijke artiest. |
Citaat:
Ik mis de optie Phil Collins wás goed. Die meuk van tegenwoordig, musical Tarzan e.d., is niet om aan te horen. In the Air Tonight een van mijn fav. nrs. ooit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie is Phil Collins?
|
Ik heb alles van Genesis en ze zijn zwaar goed(Y)
|
Citaat:
BRAND X ,morrocan roll, 1977 http://www.percyjones.net/morroc.jpg PHIL COLLINS- Drums/ Acoustic piano/ Frequency eater JOHN GOODSALL- Fender Stratocaster electric guitar/ Acoustic guitar/ Voltage-controlled aluminum bidet PERCY JONES- Fender bass/ Amos effects boxes ROBIN LUMLEY- Fender Rhodes electric piano/ Acoustic piano MORRIS PERT- Percussion |
Heb gestemd op 'kan goed zingen'.
Genesis heb ik nx van. Doet me niet zoveel. Collins al1 vind ik wel goed. Heb d'r wel wat nummers van. Vooral Against All Odds en Another Day in Paradise vind ik erg goed (y) |
I wish it would rain down. WAT een nummer.
|
Ik heb overigens een gegronde spuughekel aan Phil Collins omdat heel mijn familie heel mijn leven heeft lopen soppen op die zeikerige kutnummers van hem.
:) :) |
zeg roel, dit is echt een homofiele up
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |