![]() |
ontstaan blauwe plekken
Sinds een aantal maand heb ik gewoon blauwe plekken die spontaan ontstaan zonder dat ik ergens heb tegen gelopen
Herkent iemand dit? |
't Kan zijn dat er dan iets mis is met je bloed, voor de zekerheid even naar de dokter gaan. 't Kan heel goed zijn dat er niets aan de hand is, maar je beter het zekere voor het onzekere.
(Ik heb nu hetzelfde; snel blauwe plekken (wel niet spontaan, maar echt ik hoef maar zacht te duwen en het doet pijn en wordt blauw), daarbij was ik érg moe, dus naar de dokter geweest; bloed moeten laten prikken en dat wordt nu gecontroleerd. Ik had wel een heel laag ijzer gehalte in m'n bloed, daar heb ik nu pillen voor, en sindsdien lijkt het al veel beter te gaan.) |
Huisarts.. zeker doen, bloedingsneiging kan inderdaad op een aantal dingen wijzen die het onderzoeken waard zijn. Niet meteen schrikken :)
Misschien hemofilie in de familie? Of andere bloedziekten? Zo niet, dan verkleint dat de kans alweer een stuk dat het iets ernstigs is. |
Er is wel andere ziektes zoals reuma en artrose in de familie bekent,alle meisjes van moeders kant hebben het
Kan dit ook te maken hebben met het feit dat ik vaak erg kou heb? |
Citaat:
nogmaals, de kans is groot dat het niet zo ernstig is, maar misschien is het toch het beste idee om even langs de HA te gaan.. |
dat heb ik ook, maar dan denk ik nog eens heel goed na en dan blijkt het telkens dat ik de dag ervoor een beetje te veel op had en weer tegen een deur ben aangelopen ofzo!
:) |
Ebola (y)
Misschien erg actief tijdens de slaap? |
Citaat:
Maar echt niet,het is pas 's avonds dat ik het opmerk en 's morgens niet gezien heb :eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |