![]() |
Vriendin te nat? weinig weerstand..
Hej. mijn vriendin word als ze geil is echt nat. niet dat het druppelt. maar het is echt goed nat. nu is mn lul zo'n 16 cm in lengte en 13 cm in omtrek. rond het gemiddelde dus. nu is het zo dat ik extreem lang moet stoten voordat ik eindelijk klaarkom.. terwijl mn vriendin inmiddels al rond de 4-5x gekomen is.. en dan praat ik over 45 min continu neuken.. tuurlijk ben ik geil. tuurlijk is het leuk...
maar soms toch iets téveel van het goede.. maar als ik in haar zit. bijv van achteren voel ik echt bijna helemaal niks. zo nat is dr doos. dus dan kom ik pas heel laat klaar. weet iemand wat er aan de hand is? doordat ik zo weinig stimulans krijg van het neuken word ie ook steeds voor de helft slap.. en hij floept er vaak uit onder het neuken.. dan is ze toch gewoon te nat? en heeft er iemand tips zodat ik wel wat voel? alvast bedankt... |
Citaat:
En tja, dat word wat meer afwisselen he, handwerk tussendoor etc. Je kunt er vanalles bij bedenken. Of zeg gewoon tegen je vriendin dat ze godverdomme niet zo nat mag worden. :nono: |
hoezo quote je 13 cm in omtrek? is dat echt zo dun dan? :(
|
Ik zou denken dat de meeste mannen dat juist zouden willen van een meisje:p .
|
ik voel gewoon amper wat. dat is toch niet leuk?
|
Citaat:
Doen jullie het met of zonder condoom? Dat kan ook verschil maken. |
gewoon neuqen voordat ze geil is ;)
andere standjes mss? |
Citaat:
|
Citaat:
ff ontopic vraag of ze jou wil pijpen oid |
Citaat:
|
Citaat:
|
houd er een handdoek bij en dep af en toe even
of een zakdoekje om je vinger en ga er even in |
Citaat:
helpt t niet om dr tussendoor even wat droger te maken met een handdoek ofzo? |
Citaat:
|
Verschillende standjes willen nog wel eens helpen. En je kan haar vragen of ze haar spieren aan wil spannen. Bij sommige standjes voel je daar niet veel van, maar bij andere wel omdat het de hoek net verandert en zo.
|
Moet je d'r op d'r buikje nemen en zij moet de beentjes bij elkaar houden.. Dan voel je wel wat denk ik..
|
als het echt te nat is niet stug doorgaan maar even ophouden, zij kan jou dan aftrekken (of pijpen als ze dat lust) zodat je opgewonden blijft terwijl ze zelf ligt 'op te drogen' en het daarna dus strakker en minder glibberig is, en dan dus weer verder gaan.
Het kan ook al helpen als ze haar benen bij elkaar houdt en/of haar bekkenbodemspieren aanspant. Dat laatste kun je zelfs trainen. |
ik zou het proberen door haar van achter te nemen, als zij op haar buik ligt, met haar benen bij mekaar. ik heb het ook af en toe als een meisje heel nat is (maar dat is dan meestal meer door mijn eigen sperma van net ervoor) dat ik ook heel weinig voel en dan is deze standje eigenlijk het enige manier om nog klaar te komen.
|
Gewoon een handdoekje erbij en even wat droger maken.
Als ze haar spieren aanspant komt er vaak veel vocht wel uit. en mijn eigen ervaring is, dat als ik echt te nat ben, dat niet alleen mijn vriend, maar ik zelf er ook maar weinig meer van voel. |
bedankt voor de tips.. die met die zakdoek ga ik zeker proberen. en dat standje lijkt me ook wel wat.. thanks! ik laat jullie het horen. vanavond is het weer zo ver :P
|
Citaat:
mooi omschreven (y) :) |
:p
|
Zij is niet te nat, nat is lekker, jij komt te moeilijk klaar. Iemand die 45 minuten keihard in mij ligt te stoten mag naar huis, dan ben ik bont en blauw.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pff, te nat kan best. Als alles helemaal glibberig is dan is er gewoon geen enkele wrijving meer, dan voel je er inderdaad niet veel van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En er is toch zoveel meer en beters dan drie kwartier in een straf tempo wanhopig te liggen wippen als een konijn om klaar te komen...
Tip: hou je eigen hand ook om je piemel heen terwijl je in en uit haar beweegt. In wezen trek je jezelf zo ook nog een beetje af. Zij kan het ook doen met haar hand. Duim en wijsvinger eromheen is al genoeg. L<M:>{P{{{{;ewoon stilhouden, want jij beweegt al |
Citaat:
|
Op t strand gaan sexen. :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wou dat ik dit probleem had :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry maar wat een gaaf topic, :D
Te weinig weerstand geniaal \M/ |
wat denk je van hand en mondwerk...
|
ga eens naar sexwoordenboek.nl
oh wacht dat had je al bedacht ;) |
Citaat:
Enfin, ooit wel eens een zakdoekje nat gemaakt en daarna nog even ergens goed tegenaan gewreven? Zelfs met Tempo lukt je dat niet zonder dat 't scheurt. Lekker fris al die kleine vezels die loslaten... @TS: Heb je er al eens bij nagedacht dat het niet aan jou maar aan je vriendin ligt? Misschien dat iedere man moeilijk in je vriendin klaarkomt door haar speciale bouw ofzo... Ik weet dat het niet prettig is om dat zomaar uit te testen, daarom offer ik me wel op... :D |
Er zijn ook nog gewone niet wegwerpzakdoeken
|
Citaat:
En ik hoop dat het aan zijn vriendin liGt... |
Citaat:
|
nou. ben ik weer. ik kom wel klaar als zei op haar buik ligt en ik er dus zo van achter pak. maar dan duurt het ook ff. ik denk dat het komt omdat ik me hele leven mezelf met een heel snel tempo afgetrokken heb. dus dan is dat langzame stimulatie te weinig. maar als ze me ff pijpt voordat we neuken. dan ben ik met zo'n 10 min klaar :) toch wel acceptabel lijkt me :)
|
Citaat:
en er zijn ook nog wasmachines. daarbij zijn kleine vezels die loslaten ook niet onfris ofzo, alleen een beetje irritant. |
Citaat:
|
Omdat hij op volle snelheid moet pompen om klaar te kunnen komen! En dat hou je niet makkelijk een uur vol.
Maar ik heb ook goed nieuws: je hebt jezelf aangewend om snel te rukken en dan snel te komen. Je kunt jezelf ook aanleren van minder snel en minder hard net zo goed te komen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |