![]() |
Voor school moesten we een verpakking ontwerpen voor een fictieve sportproducten fabrikant, met de merknaam "Move".
Relatie tussen verpakking en bedrukking was belangrijk, evenals het reclameconcept. (explicatie, effect, etc.) Ik heb de volgende verpakking ontwikkeld. Ik heb er nog geen cijfer voor, maar ik zat bij de top der hoogste cijfers. (en er zijn nogal wat verpakkingen ingeleverd met 8 eerste klassen). Verpakking Afb. 1 Verpakking Afb. 2 Verpakking Afb. 3 Verpakking Afb. 4 Verpakking Afb. 5 Verpakking Afb. 6 Alle foto's Het idee voor de bedrukking had ik al eerder, toen ik het volgende plaatje had gemaakt: Radarding De verpakking heb ik op schaal gemaakt, hij is ong. 15 cm lang, 10 hoog en 10 breed. Ik had gewoon ff zin om het te posten, en jullie meningen horen :) [edit] Vergeten te melden dat het een schoenendoos is, geloof ik....[/edit] :) |
zeker doop wat voro materiaal heb je gebruikt?
|
Citaat:
Het is een prototype he, dus 't is niet echt gedrukt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
strak design, past helemaal bij mijn smaak. als dat in de winkel ligt zou ik 't kopen, ongeacht inhoud ;)
:) (y) |
heej jij hebt een mavica :D
design vinnik wel koel, beetje mysterieus, hou ik wel an hoewel ik me ook afvraag of dat wel weer bij het thema sport past... |
Citaat:
|
dope shit, echt proffesioneel...logo van move is ook doop, echt geslaagd..
|
Mooi! Erg mooi! :)
Voor wat is het doosje geschikt? (kleding lijkt mij niet zo?) Gatara |
Citaat:
Het is een schoenendoos :) Ik zal de first post ff aanpassen :) |
ja erg bruut, netjes gedaan
|
hardstikke vet :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |