![]() |
Randstad-reclame
Weet iemand welk liedje wordt gebruikt in de meest recente reclame van uitzendbureau Randstad? Ik vind het namelijk een leuk, catchy nummer (Vind die reclame sowieso erg goed; de eerste die ik na 50 keer zien nog niet beu ben).
|
|
het nummer is van (de Nederlanse band) Gem, maar weet niet hoe het heet
|
Gem - Good to know you
|
Citaat:
Tenzij iemand nog iets wil zeggen over deze schitterende reclame, mag-ie dcht. |
Die poeďzie reclame vind ik wel grappig :)
|
Citaat:
|
kan iemand aub omschrijven hoe de reclame gaat? heb even een zwarte vlek in m'n hersentjenss
|
Citaat:
Ik vind 'm heel mooi. :) |
Strikt genomen is het liedje ingespeeld door mensen die toevallig ook in Gem zitten. De muziek is ook door een reclamebureau geschreven. Maar erg catchy nummer inderdaad.
|
ik vind het ook een heel leuk liedje!
ben altijd weer blij als die reclame op tv komt :D . |
Citaat:
|
Ik kan het nr helaas niet vinden. Kan iemand helpen?
|
volgens hun site is het nummer nog niet uitgekomen, dus moet je wachten op de volgende cd
http://www.gemmusic.nl/releases.php de commercial kan je wel blijven bekijken, zo vaak je wilt http://www.yourfuture.tv/site2.0/pla...1&checked=true |
Citaat:
Ongeldige videopresentatie :( |
nou, om een hele stomme reden wil het niet, maar als je naar www.randstad.nl gaat en dan op "een andere kijk op werk" klikt, zie je meteen de link naar het filmpje
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je product niet geweldig is, moet je ook geen geweldige reclame maken, dat is misleidend. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
quick 'n brite: zat van je zwarte bank? maak hem blank!
die reclame van orange vind ik ook wel goed (man in trein die vertraging op loopt en dan in gedachten zijn vrouw met een ander er vandoor ziet gaan) geen irritant deuntje (SWIFFER HIER SWIFFER DAAR) of irritante slogan (RETTEKETET NAAR BETERBED), maar gewoon rustige beelden en een lekkere sound hoewel orange zelf verder kut is :) |
Het nummer van de randstad komt binnenkort als single uit! Komend weekend wordt in Amsterdam de video ervoor opgenomen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |