![]() |
MTV - naar welke programma's kijk jij het liefst?
Naar welke programma's op mtv kijk jij het liefst?
Ik: Boiling Points Dismissed I Want A Famous Face Pimp My Room Power Girls Punk'd Rich Girls Room Raiders Taildaters The Ashlee Simpson Show True Life Wanna Come In? Best wel veel dus :evil: |
Cribs en True life, midnight live concerten en rich girls was ook wel leuk.
Maar eigenlijk vind ik dat mtv weer zoals vroeger moet worden :mad: |
Boiling Point is leuk.
Voor de rest kijk ik weinig MTV. |
wel grappig dat alle programma's een engelse naam hebben:)
|
LOL LOL LOL :D (n)
Alleen MTV Asian Screen is het kijken waard. Want dat zijn geen programma's. |
Citaat:
Ik ga voor True Life. |
Ik mis de optie 'MTV is een zielige ballenzender met derderangs baggerprogramma's waarnaar ik niet eens zou kijken als m'n leven ervan af zou hangen'.
|
MTV is KUT! KUT! KUT!
KUT! AAAAAARGH! |
Citaat:
|
Het is toch een muziekzender? :confused:
|
Ik vind alleen Boiling Points soms wel leuk.
Verder vind ik het een kutzender. |
Ah, zo af&toe Boiling Points kan er wel in. Die dikke is geweldig.
|
Bijna alle van deze lijst :p , maar Dismissed blijft m'n favoriet (niet dat het daar hier om gaat maar goed).
|
van wat ik wel eens heb gezien; Room Raiders en Pimp My Ride.
|
Viva la bam.
laguna beach. the real world road rules |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Boiling points
Pimp My Ride Rich Girls The Ashlee Simpson Show The Real World Newly Weds |
MTV is tegenwoordig, hoe jammer ook, inderdaad zwaar fucked. Het is een soort 2e Discovery Channel geworden met al die waardeloze programma's en totaal onboeiende documentaires.
Vroeger, toen er nog eens clips op MTV voorbij kwamen, toen vond ik het nog wel aardig... Maar nu? Doe mij maar MTV2. |
Ik vind MTV tof (y)
|
Citaat:
|
best veel + the trip
|
Newly weds
|
MTV, TMF, The box = allemaal van dezelfde multiculpropagandist. Alleen maar slechte muziek en foute programma's waar "gangsters" met hun onlangs verkregen rijkdommen paraderen. Huisje dit, auto zo, harem zus en drugs zo...dergelijke televisie zorgt voor de verloedering van de jeugd. Kijk NGC, Discovery en Animal Planet en wordt nog wat wijzer (y)
|
boiling point is soms wel leuk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken lang niet alle programma's die er tussen staan, maar
All Access Midnight Live Cribs True Life en van Trippin' heb ik nog nooit zoveel gezien, maar dat lijkt me wel leuk :) |
Citaat:
|
midnight live
all acces wanna come in (y). |
Vooral True Life, maar die andere programma's ook wel als ik me verveel.
|
Citaat:
|
Sommige programma's kijk ik wel eens, maar ik zou erg graag gewoon weer eens muziek willen zien. En ik zou graag MTV2 willen hebben...
|
Citaat:
|
mtv is kut (n)
Maar als ik een beetje aan het zappen ben en ik kom langs mtv en Happy Tree Friends is op, dan blijf ik wel even kijken :D |
Citaat:
|
MTV sucks bigtime....totdat je TMF opzet en the error of your ways inziet.
enige echte grappige MTV programma: MTV Cribs - rappers met TE vage huizen |
Waar's viva la bam?
|
Wij hebben geen mtv hier... En dat vind ik best wel jammer want je hoort er zoveel over en ik zou dus echt niet weten wat die programma's inhouden. Maar als ik sommige mensen hier moet geloven, mis ik helemaal niets :p
|
Je mist idd niet erg veel, soms is de shit op de nederlandse tv zo achterlijk vind ik, dat er uberhaupt geen reden is om tv kijken
( tot dat je tv-addiction je op andere gedachte brengt :evil: :D ) Viva la Bam, soms is de muziek op de achtergrond wel vet ( vaak Children of Bodom/arch enemy) |
Anders...ik houd niet van MTV.
|
Ik keek/kijk 17 programma's uit de lijst.....en bij het grootste deel zeg ik al dagelijks "al gezien" .......my god wat keek ik vroeger veel mtv en nog steeds :s
|
True life.
Dr is alleen 's ochtends en 's avonds nog muziek met videoclips. De nieuwe en 'classic's' Dat vind ik het leukste deel.. |
Citaat:
ik kijk die programma's ook alleen als ik er toevallig langs zap, en er niks op tv is verder. Ze zijn echt niet zo leuk dat ik er speciaal voor ga kijken, en ik heb ook geen flauw idee wanneer ze precies uitgezonden worden. |
Ik vraag me af waarom er zo'n gigantische waslijst programma's op een muziekzender thuishoort? :rolleyes: *kromme zin* Ken de meeste ook niet trouwens.
En kijk ik nou scheel of staat Newly Weds er niet tussen? Die Jessica Simpson was echt geniaal dom! :D |
Citaat:
|
Hmm..
Pimp my ride, Road rules, the Real World, Punk'd, Cribs, One bad trip, True life. Hmm. Room Raiders en Wanna come in? zijn ook wel grappig af en toe. En I want a famous face is heeeeel erg vreselijk maar stiekem wel amusant. :bloos: Hmm. En die Midnight Live concerten zijn uiteraard fijn. (y) |
true life is echt (y)
midnight live concerten zijn leuk met een goede band (y) pimp my ride is matig (y) (n) voorde rest is mtv niet zo geweldig. |
Pimp my Room,
mogen ze straks ook wel op mijn kamer gaan doen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |