![]() |
Mooi weer de Leeuw
Ik heb gezocht, maar ik kon helemaal niets over dit programma vinden op dit forum...
En ik heb nu 2 keer gezien en ik vind het echt geweldig :o Ik ben vast niet de enige... Dus zijn er nog meer mensen nu al fan geworden van de show? :o |
Ja, ik vind het heel leuk! Maar bijna alles van Paul de Leeuw vind ik wel leuk. Het is bij hem: je vindt hem helemaal leuk of je vindt hem helemaal niks. En ik vind hem dus helemaal leuk.
Na de uitzending kan je ook nog een half uur op internet kijken. Dat kleine jochie kan echt goed zingen. Volgende week gaat ie in de uitzending optreden. |
Ik vind Paul de Leeuw uiterst komisch, behalve als hij een typetje speelt. Ook hier weer goed bezig, vooral met die vrouw die een prijs mocht uitkiezen in aflevering 1.
|
Ik heb toevallig vandaag een herhaling van zijn show gezien! Echt geweldig!! Die gast is zo komisch!! En dat typetje Annie is ook helemaal geweldig.
Die oude vrouw die suikerspinnen ging draaien en er steeds niks van bakte, was te melig voor woorden! :D |
paul de leeuw is altijd geweldig
hoewel ik normaal altijd hardop kan lachen om zijn recht-voor-de-raap-beledigingen vond ik hem van de week de plank mis slaan met de jongen met die hazenlip. ik weet niet waarom, maar ik vond het geen leuke opmerking, misschien verkeerde timing ofzo :) |
Ik vind Paul de Leeuw op zich wel grappig. Maar ik vind de 'grappen' die hij soms maakt echt niet humoristisch, doordat het in mijn ogen vaak te hard is als het bijvoorbeeld echt persoonlijk gericht is aan iemand in het publiek. Kijk, er is niets mis met spottende humor, maar soms heb ik hem echt dingen horen zeggen (die gewoon grof en meedogenloos te noemen zijn) tegen mensen waarna ik me echt afvroeg of die mensen vervolgens niet voor de rest van hun leven last zouden blijven houden van een minderwaardigheidstrauma. Dat vind ik ook niet echt nodig.
|
Citaat:
|
vorige week was het uiters komisch. Ook toen hij tegen dat jongeteje met dat masker zei: Het is net of ik naar mijzelf kijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha boeiee, ik vind wel vette show
|
Citaat:
Helaas vond ik het gisteravond in de tv-uitzending wat minder, maar dat was ook deels door de keuze van het nummer. Hij heeft wel humor. Als je kijkt hoe hij zich in dat pak liet hijsen :D En idd, als je naar die show gaat weet je dat je opmerkingen kan krijgen. Het reisbureau vind ik leuk gevonden btw :) |
Hij is soms wel kwetsend maar toch komisch mhuhahah
:D om maar even met iets nieuws in dit topic te komen |
paul de leeuw! aaahhhhhh!
|
Citaat:
|
omg, ik heb me net werkelijk helemaal gek gelachen met de internet uitzending. de tranen rolden letterlijk over m'n wangen van het lachen!
|
leuke vervanger voor kopspijkers al vond ik dat toch net wat leuker ...
|
Ik vond die gast met zijn jarige dirigent zo zielig, telkens dacht ie weer dat ie mocht en dan heel verbaasd om zich heen kijken als de microfoon voor zijn neus verdween. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vermakelijk
|
Ik kan die gast niet uitstaan :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uiteindelijk vroeg Paul de Leeuw of een van hen met hem 'ik heb je lief' wilde zingen. Dat deed ie uiteindelijk (hij bleek het nog redelijk te kunnen ook) en dat was erg lachwekkend. Eigenlijk moet je dat gewoon zien, want uitleg van iets grappigs is nooit leuk. Je kan op http://variatee.vara.nl/mooiweerdeleeuw/main.jsp de aflevering bekijken als je dat wil. Als je op 27 augustus klikt en dan op 'bekijk de afterparty' dan begin je bij minuut 55. Vanaf 1 uur en 4 minuten was ongeveer dat met die jongens. |
Nog één keertje dan hou ik op:
Paul de Leeuw is écht afschuwelijk. |
Citaat:
Ik droomde vannacht dat ik met Adje in de trein zat, zijn wagon losraakte en hij erachteraan kwam rennen. |
Ik vind Paul de Leeuw geweldig, maar om de een of andere reden mis/vergeet ik het steeds :o
|
Citaat:
Cash en Carlo is natuurlijk een verschrikkelijk programma. Maar het doet zich niet tenminste beter voor dan het is. Mooi Weer de Leeuw doet dit wel en heeft de pretentie van een programma met enige diepgang. Paul is nooit erg goed geweest in het luisteren naar mensen, maar in Mooi weer de Leeuw maakt hij een karikatuur van zichzelf door alles rondom zijn egootje te laten draaien. Gasten en publiek dienen als decoratie voor De Leeuw om te kunnen scoren. Voor verstokte Paul de Leeuw fans misschien enig, maar kijkers die naast het De Leeuw-nummertje iets meer van een programma verlangen is dit net zo amusant als Pet Hein Donner die een zelfbedachte mop vertelt. In zijn jonge jaren was De Leeuw door zijn zelfverheerlijking vaak erg leuk. Ook in Mooi weer De Leeuw steunt hij hierop. In zijn jonge jaren paste die extreme vorm van zelfverheerlijking goed bij hem. Maar bij de oudere Paul werkt het niet meer. Natuurlijk hoort zelfverheerlijking bij Paul de Leeuw. Maar in extreme vorm is het niet langer grappig. Daarvoor is De Leeuw als persoon teveel verandert. Daarom moet hij niet langer vertrouwen op zijn oude kunstje en gebruik maken van kwaliteiten die meer passen bij de huidige Paul de Leeuw. Als hij hierin net zo vindingrijk is als het verzinnen van nieuwe elementen in een programma moet dit geen probleem zijn. Daarom denk ik dat er binnen een paar jaar wel weer een leuk programma van De Leeuw op de buis te zien is. |
Ik heb het gisteren gezien ofzo en ik dacht de hele tijd "Wat is dit? :D "
Komt opeens een bak vla en er gaan een heleboel mensen in zitten? Komt er zo'n bruidspaar vragen ze of hij de huwelijksreis wil regelen? Ik vat het echt niet, maar ik vond het wel grappig. :p |
Citaat:
Het gaat erom dat het uiterst vermakelijk is. Dat ik af en toe kapot ga van het lachen en dat als ik terug kom van het werk en ik precies dit kan zien dat ik dan op de bank aan het genieten ben en dat ik dan weer helemaal blij word. Ik neem aan dat je begrijpt dat ik niet eens de moeite heb genomen om je gehele zogenaamd intelectuele verhaaltje te lezen |
Citaat:
Zoals Akilina al eerder zei in haar post zeikt De Leeuw uit gemakzucht steeds op zijn gasten op een zelfde manier als jij in je post trachtte te doen. De Leeuw kan ook grappig zijn op een andere manier maar dat vergt meer moeite. |
Citaat:
Verder ben ik het met Hero_Zero eens dat PaPaul stukken beter was, maar dat was sowieso één van de betere programma's van de laatste jaren en moeilijk te overtreffen. |
Citaat:
Ik heb PaPaul veel minder gevolgt... Volgens mij boeide het mij gewoon minder... En ze gaan langer door met Mooi weer de Leeuw ipv PaPaul... het was namelijk eerst de bedoeling datPAPaul na een paar weken verder zou gaan. GAat dus niet door... Kennelijk ben ik dus niet de enige met deze mening. |
Ik vind dat dit topic na de aflevering van vorige keer wel een up verdiend.
Weinig Nederlanders hebben hilarischer televisie opgeleverd dan Adje en de Boze Man. (y) Dit keer waren ze ook weer extreem gaaf, en ik ga er ook steeds meer aan twijfelen of ze wel echt zijn. |
Ik vond deze aflevering echt geniaal :D
de marmottenrace :o |
Oke ik haaaaaatte Paul de Leeuw dus altijd. Zo ontzettend irritant.
Maar in dit programma is ie wel leuk, althans die gasten zijn zo grappig :D |
Maar is die Adje nou geestelijk niet 100 % of gewoon enorm verlegen en schuw.
Ik lach me wel kapot op hem. Staat hij in dat bungeejumpwagentje: Ik dacht dat ik een liedje moest zingen. |
Citaat:
Zo'n 5 keer op rij. |
Ik ben toevallig een paar keer bij zijn nieuwe programma terechtgekomen.
Wat een onzin-programma. Waardeloze televisie. |
Spoiler
|
jammer dat het de afgelopen 3x gelijktijdig was met Arie & Sylvester.
Maar paar weken geleden had ik iets gezien, van die halfgare weermannen. waren die ook niet helemaal 100,of waren dat ook acteurs? kvond het nl. wel schitterende televisie :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |