![]() |
Door welk goedje krijg je zin
Worden jullie door een bepaalde drugs extra hitsig en welke is dat dan, of wil alcohol of nog wel eens een duw in de goede richting geven?
|
Chocola heeft dat effect nog wel eens op me maar meestal zijn het toch andere dingen die zorgen dat ik zin krijg. :)
Edit: nou drink ik nooit meer dan 2 glazen wijn of rose en heb ik nooit gerookt of drugs gebruikt... |
ehm... xtc?
|
cocaine
|
alcohol maar dat drink ik (bijna) nooit:p
|
alcohol indd, dan word ik nóg losser dan ik al kan zijn :D
ik kies dan het liefst voor apfelkorn, dat drink ik weg zoals limonade, en die dreun komt dan later wel maar dan wel 3x zo hard ;) succes gegarandeerd... (y) |
Oh, wat bij mij werkt? (rook niet, drink niet, doe geen drugs)
Mijn hormonen. |
waarom zeg je dan dat cocaine werkt als goedje om zin te krijgen? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
1 bittere, bijtende spot erg slim ben je niet he |
Citaat:
|
ga weg armadillo
|
Ik drink niet, rook niet, gebruik niet.
Maar het is inderdaad zo dat alcohol best een zet in de goede richting kan geven. Voorlopig zijn vage middeltjes of trucjes nog compleet overbodig, aangezien alleen m'n vriend me wel hitsig genoeg weet te krijgen. :p |
heb je door Murphy dat Metal er niet tegen kan dat je gelijk hebt? :)
hij dénkt slim te zijn, maar ja...jonkies he...de hersentjes komen allemaal wat later pas ;):D maar goed, hij leert het vást nog wel een xxtje :p |
alcohol wil nog wel eens helpen...zekere geestverruimers ook wel...
butt what the hell ik wil altijd wel! |
Citaat:
aan jou schijnbaar wel, maar ja...je bent jong, dus het mag ;) :D |
...
te erg dit |
ja, we weten het schat.
we weten dat je dit niet allemaal tegelijkertijd aankunt & kunt verwerken. maar dat mag! je hoeft nog niet persé nú al te presteren, doe maar rustig aan ;) je krijgt de tijd & gelegenheid er nog wel volop voor hoor. en niet te laat naar bed gaan hoor!:D |
wtf? :D
ik volg je niet kindje |
weet ik :D
en dát is nou precies wat ik bedoel! don't worry, je landt nog wel een x op je pootjes. als je weer wat gegroeid bent & wat ouder bent :D |
omfg :D (n)
|
lol :D
|
Citaat:
|
Zolang het een beetje is krijg ik van ongeveer alles wel meer zin, maar als het te veel word heb ik meestal wel zin in seks maar niet in werk. Met andere woorden, dan gaan we gewoon slapen :D
|
Citaat:
|
Nou.. ik gebruik normaal nooit drugs, ik blow alleen heel soms (zegmaar 1x in de 3 mnd) en dat merk ik toch wel :rolleyes: haha.. mn vriendje vindt dat altijd erg leuk :D
|
ik kan soms heel geil worden als ik geblowd heb.. maar niet altijd
xtc (y) |
Uhm door alcohol word ik wel wat losser, door teveel alcohol heb ik écht geen zin in sex, maar om te slapen, als ik een joint heb gerookt ben ik vaak te lam om iets te doen en chocola werkt ook niet echt. Poppers wil ik idd wel een keer proberen en kijken of t werkt, maar meer niet.
Heb sowieso bijna nooit zin in sex dus dat scheelt :o |
Mijn vriend, maar dat is niet echt een goedje :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Dankje wel :D |
alcohol
zeeeerrrr gevaarlijk, vooral omdat mijn zicht erop achteruit gaat, en ik dan niet zie op wie ik afstap |
Haar geur, als een meisje een lekker luchtje opheeft of nat is ;)
Verder het gebruikelijke als : XTC, LSD, Cocaine, Heroine etc (NOT) offtopic kan je dit niet beter naar drugs en alcohol verplaatsen? zitten daar vast meer mensen die al die zooi wel is gebruikt hebben. |
Als ik alcohol op heb doe ik wel dingen die ik normaal misschien eerst goed zou moeten overwegen. Dat is iig heel geil voor mn vriend :P Of ík er meer van voel, of er geiler van word? Hm.. beetje, maar zonder is ook leuk :P
|
Citaat:
ach wat maakt jou dat uit, als het maar een lul heeft, niet? |
ontopic: alcohol, sossa, lekkere parfum en een bepaalde soort massage olie, die naar rozenwater ruikt :o
|
En als iedereen nou eens ontopic zou blijven, zou ik niemand over de knie hoeven leggen. ;)
Ik word geloof ik niet echt heet van bepaalde middeltjes. Een wijntje kan eventueel helpen, maar het moment moet vooral goed zijn. Drugs gebruik ik niet, dus daar zou ik niets van weten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
XTC geeft wel zin, maar stelt je lul buiten werking, niet echt handig als puntje bij paaltje komt.
Denk dat geilheid zonder drugs toch het meest tot z'n recht komt:cool: |
Citaat:
gewoon heel erg hard je best doen om hem overeind te krijgen... (of je laat het doen natuurlijk). Het duurt eeeeeeeeeeeeerg lang maar als hij dan eenmaal rechtop staat kan je ook een heeeeeele lange tijd voorruit (maw hij blijft erg lang stijf). Dus XTC kan zeker werken, alleen het is niet praktisch. Voor de rest cocaine (en dan vooral bij de vrouw op de klit), wederom uren lang plezier. alcohol natuurlijk mits niet overdadig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
whahahahahah :D
ach jah, blijf graag origineel he ;) (maar haal er maar gerust 25jr af hoor, dan hebbie me leeftijd zo ongeveer wel te pakken :p ) |
XQseMe2 heeft er weinig kaas van gegeten.
|
Alcohol in kleine mate, in grote mate niet meer :rolleyes:
voor de rest zou ik het niet weten |
glijmiddel!!!
|
Citaat:
lees hierboven: alcohol is bij mij de trigger, dat doet 't 'm ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27. |