Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   kgeq ? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=124626)

Ji Sung Dennis 11-06-2002 17:57

kgeq ?

Wat is er aan de hand? Ik start me pc op, alles start normaal op. Ben een half uurtje weg, kom weer terug en opeens kan ik niet meer op MSN, me outlook kan ik niet meer in en programma`s als Kazaa en netmeeting kan ik ook niet meer in. Kan nog wel op internet en game`s spelen. Telkens als ik dus MSN wil opstarten krijg ik een melding:

kan kgeq niet vinden.

Dit programma is vereist om bestanden
met de extensie Toepassing te starten.

Locatie van kgeq:
C:\\

Heel erg vaag, maar ook irritant omdat ik naar mijn weten niets heb verwijderd! Weet iemand wat ik nu moet doen please???

eddie 11-06-2002 17:59

1: Virus?
2: Open de explorer en pas de bestandstypen aan (bij extra->mapopties ofzo)

Ji Sung Dennis 11-06-2002 18:19

Heb de pc inmiddels weer 2x opnieuw opgestart, 1e keer geen resultaat. 2e keer, ik kan weer op MSN :)
Kan geen games spelen trouwens....

Hoe pas je een bestandsnaam aan? Ben niet zo thuis in de computertermen namelijk!

Ji Sung Dennis 15-06-2002 11:49

Niemand die me kan helpen? :confused:

dafelix 15-06-2002 12:51

MSN al gereinsalled? wil nog wel us helpen... ik ben ff op zoek voor je over virus info, w8 ff

1:55:

Geen info over virussen of iets anders, mmm, tog ff opnieuw installen?

MilieuGaatVoor 15-06-2002 18:26

Zowel op microsoft.com als met google kan ik er niks over vinden. Gewoon lekker ff opnieuw installeren kan een oplossing zijn, maar het lijkt me eerder iets met netwerk probs of zo. Wat is je OS, heb je een netwerk thuis (if yes: gimme specs), wat voor provider internet heb je enzovoorts?

Zoek anders ff met je bestandensearch (windoowtje-f) naar 'kgeq' en snuffel ff op je c-schijf of je daar wat kan vinden.

dafelix 16-06-2002 11:11

heeyeeuh Socratesss ik had ookal gezocht hoor, was un btjuh overbodig :P

Ji Sung Dennis 16-06-2002 12:48

Heb hem geformat en opnieuw geinstalleerd, kan weer internetten en downen vanalles en nog wat:)

Maar...... heb nu probs met beeldscherm. Is nu 16 bit terwijl ik eerst veel meer kon. Nu is het beel heel wazig, alle internetsite`s zien er anders uit enzo....

Dutchian 16-06-2002 13:11

Citaat:

Dennisinho schreef:
Heb hem geformat en opnieuw geinstalleerd, kan weer internetten en downen vanalles en nog wat:)

Maar...... heb nu probs met beeldscherm. Is nu 16 bit terwijl ik eerst veel meer kon. Nu is het beel heel wazig, alle internetsite`s zien er anders uit enzo....

Videokaart drivers al geinstalleerd?

Ji Sung Dennis 16-06-2002 14:55

Hoe doe je dat?
Ik heb kabeinternet nu..... en de volgende diskette`s:
-Tornado VFM 56-PC PCI Card softmodem Driverdisk
-ATAPI Device Driver V 0.02 for DOS/Windows 3.1
-Ethernet PCI Card installer Disk
-Ethernet PCI Card Windows Driver Diskette

heb al het een en ander geprobeerd, maar lukt niet echt :confused:

Dutchian 16-06-2002 15:03

Niet de drivers voor je netwerk kaart of modem, maar van je videokaart.

Wat voor videokaart heb je in je computer zitten?

Ji Sung Dennis 16-06-2002 15:23

Hoe kan ik dat weten? Waar kan je dat zien/zoeken??

Dutchian 16-06-2002 15:30

Bij win XP (EN)

Start-->Control Panel-->Printers & Other hardware --> System --> Hardware --> Device manager --> Display Adapters

Bij Win '98 is het iets van:

Mijn Computer --> Configuratiescherm --> Hardware --> System --> Display Adapters

Ik hoop dat je hier iets mee opschiet, misschien dat iemand anders je beter kan helpen (vast wel)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.