![]() |
Wat heeft jullie diep geraakt?
Wat heeft jullie ooit heel erg diep geraakt in positieve zin?
|
een boekje van een vriendin..die stuurde ze op vanuit nieuw-zeeland (toen ze daar een jaar was) met plaatjes en gedichten (o.a van mij)
en een bewijs van vriendschap van een andere vriendin |
Hoe mijn ouders me vandaag hebben gesteund:) Ik heb echt het gevoel alsof ze oprecht van me houden en dat ik het waard ben om leuke dingen te ervaren.
|
Niets.
|
Citaat:
Haha. Aap. |
Ben ooit eens gestoken met een schaar, die zat best diep :eek:
|
Mij zus heeft ooit een mestvork door de voet van m'n broertje gegooit. Dat raakte hem vast ook wel :D
|
vraag me af of dat allemaal in positieve zin gebeurde & voelde :D
|
|
Citaat:
|
de liefde :o
|
Citaat:
|
Citaat:
In die zin is het positief geweest :o |
Citaat:
Citaat:
|
Een vriend waarvan een soort zusterfiguur verongelukt was op vakantie zei tegen mij dat hij het erg fijn vond dat ik er was, en dat is wel ontroerend (hoe erg de situatie verder ook was)
|
Complimentjes van vrienden over hoe ik er altijd voor ze ben. Deed me toch wel ff wat.
|
de opkomst op de begrafenis van een goede vriend van me in april:)
|
Dat mn moeder mij soms laat merken dat ze trots op me is. Daar kan ik me echt goed door voelen. Dit omdat ik jarenlang (ik weet niet beter) een zeer slechte relatie met haar heb gehad, tot ik op mezelf ging wonen een half jaar geleden.
|
eigenllijk niks
|
Dat hij zo dwars door me heen kan kijken, zelfs als er geen directe aanleiding is om meer achter mijn blikken te zoeken. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het overlijden van een broer van 2 vrienden van me (dat is een tweeling). De jongen was pas 17 en overleed in zijn slaap aan de gevolgen van een epileptische aanval
|
De arm om mn schouders die ik vandaag kreeg:o
|
de smsjes die ik van een bepaald iemand kreeg gedurende de nijmeegse...
tx sonho :) |
Citaat:
Maar graag gedaan hoor!:) |
Citaat:
dan kon ik dr weer ff op verder...zeker de laatste twee dagen dat ik half alleen en alleen liep (y) |
Citaat:
Ben blij dat ik heb kunnen helpen.:) |
jeeej....ik win ik win *springt rond :D*
hoop dat je het onthoud :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |