![]() |
Misschien zie ik je straks weer
wanneer de zon de zee aanraakt en de zee het strand misschien zie ik je dan Misschien voel ik het straks weer als jouw ogen de mijne aanraken van onze vingers een hand misschien voel jij het dan Misschien is er straks niets meer vallen onze woorden stil en eenzaam op de grond misschien is dat het dan |
wat blijkt dan.../
|
Citaat:
liefsxxx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu heb ik het gevoel dat hij niet af is, vind ik een heel zonde gevoel, want hij is verder zo mooi |
Citaat:
|
ik vind hem echt (y)
dat niet zeker wetende... da's, ja nou ja... gewoon echt mooi, mooi verwoord.. met het strand erbij... en ogen die elkaar aanraken jeetje, ik krijg er zelf ook een speciaal gevoel bij liefs, nic |
Citaat:
Ik heb het gedicht gister naar hem opgestuurd (met een verjaardagskaart) maar heb nog steeds geen reactie :confused: Was misschien toch niet zo'n goed plan.. |
tuurlijk wel een goed plan, maar zo rond je verjaardag is altijd heel druk, kan ik zelf weten, ben nu al de hele week bezig met mensen terugbellen en weetikveelwat.
bovendien gaat de boodschap best diep, over een reactie op zoiets, moet je altijd goed nadenken...zeg maar liefs, nic |
Mooi gedicht :)
xxx ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37. |