![]() |
Morgen Lappendag
Mensen die weten wat het inhoudt?
Laatste dag van Hoornse kermis, 's morgens vette markt, echt tyfus vroeg, half zeven ofzo, en dan kermis tot twee uur, en dan zuipen tot vier uur, en dan pauze van vier tot acht, en dan van acht tot twee weer zuipen. Wie doet er mee? Ik niet. :nono: |
Klinkt best leuk :o
Maar dan ben ik pas vanaf 14:00 beschikbaar. |
Citaat:
En dan gaan de kroegen dus om vier uur even dicht, maar mijn vader krijgt het voor elkaar om pas rond zes uur eindelijk thuis aan te komen. Ik denk dat het gewoon door mijn 'voorliefde' voor mijn stad komt dat ik zo veel van deze dag houd. :rolleyes: |
Citaat:
Ik zou nooit van mn leven 's ochtends bier zuipen (met als enige reden dat ik toch niet mn bed uit kan komen....:o). Maar voor de rest klinkt het nog steeds leuk. Mits in leuk gezelschap. |
oei, das wel een reden om weer een keer terug te gaan naar Hoorn, als het me uit zou zijn gekomen :s
|
Hoorn
en toen hield ik op met lezen |
Optima heeft een goed punt. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uhl :s
|
is er kermis in Hoorn? Das cool, want ik ga naar Hoorn, morgen (y)
|
lappendag is toch de laatste dag?
|
Citaat:
|
Ik was donderdag nog even in Hoorn. Schattig NS-station.
|
Citaat:
Wel grappig trouwens, stel iemand zegt iets stoms over je zusje terwijl je haar zelf eigenlijk een trut vind maar een buitenstaander heeft daar geen recht toe vind jij. Gek genoeg heb ik dat nu dus ook over mijn stad. :o |
Ik heb de lappendag gemist :(
Maar ik vind het wel grappig hier in Hoorn hoor :D Volgend jaar ga ik er maar weer eens heen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49. |