![]() |
wat voor
feesten heb jij al georaniseerd?
Eigenlijk beoel ik meer in de richting van thema avonden. ZO ja, noem er eens een paar! hoe heb jij dat aangepakt? |
ik heb nog nooit een feest georganiseerd
(of je moet het partijtje van m'n 10e verjaardag meerekenen) |
Verjaardagsfeesten. ;) (Hebben ook een thema: jarig zijn. :p)
En verder thema-kinderfeestjes in de speeltuin waar ik werkte. :cool: |
Een feest waar bijna 2000 man zijn geweest. (y)
|
Ik bijv. bij een stichting die spele nvor kinderen organiseren, en waar dan eens in de zoveel tijd een feest gehouen wordt voor de vrijwilligers.
We verzinnen dan avonden als "de notenclub" en daarna gewoon feest |
Citaat:
|
Anders pas je de topictitel even aan.
|
Citaat:
|
bijna een verjaardags feest telt dat mee? ;) :p
|
Titel is aangepast.
Ontopic: Ik ben niet zo'n feestjesorganiseerder, dus; geen een :) |
ben nu bezig met vrijgezellenfeest
|
eindexamenfeest Middelbare school: incl stunt, Leraren awards, etentje in de aula voor de afgestudeerde en after-party in de kroeg. Thema: GLITTER
huisfeest: 12 kratten bier, 24 flessen wijn. Thema: ZUIPUUUUHHHH |
Citaat:
|
Ik organiseer een feest als ik jarig ben.
"Jongens, zaterdag bij mij, ik vier m'n verjaardag. Er is bier en wat te eten, rest moet je zelf meenemen." Klaar. |
een feest bij de mezz in breda samen met POB, ik wist al niet meer wat voor thema het was, zo slecht was het
|
ons schoolbal :cool:
en enkele feestjes voor de 4-12jarigen op de speelpleinwerking en daarbuiten |
Daar doe ik niet aan.
|
Op de basisschool hield ik altijd klassenfeesten! :D
En ga dit jaar een musical op mijn school organiseren! |
Feesten, bah.
|
zit in de feestcommissie van ons dorp en heb al twee jaar koninginnedag, 2 dorpsfeesten en 2 jaar de nieuwjaarsborrel (mede)georganiseerd.
(y) |
niet zo heel veel bijzonders. Ik hoop nog wel ooit een keer een groot tuinfeest te kunnen geven
|
Verjaardagsfeestjes, verder niks.
|
Drie dagen zomervakantieactiviteiten voor kinderen van 6-12 jaar :p
|
Verjaardag, en lan-party's :eek:
|
Wel eens examenfeest en verjaardagsfeesten georganiseerd. Gewoon sfeervol aankleden, muziek aan, drank erbij en de juiste mensen. (y)
|
Citaat:
|
Zeer actief binnen de leerlingenvereniging, teveel om op te noemen dus..
|
nou gewoon, verjaardagsfeest en een keer een examenfeessie (toen we geslaagd waren).
|
mijn eigen verjaardagsfeestjes elk jaar, nja zoveel komt daar ook weer niet bij kijken, eten drinken en een film.
|
Citaat:
|
Ik heb 2 maal een halloweenfeest georganiseerd, incl. Barbeque, spooktochten door het bos en een afterparty voor +- 250 man.
M'n eigen verjaardagsfeestjes. Ooit heb ik eens geholpen met het organiseren van een straatfeest, wederom incl. Barbeque en een walgelijke karaoke avond voor ongeveer 80 man. Verjaardagsfeest voor m'n moeder toen ze 50 werd.. Een keer een schoolfeest georganiseerd. Eenmaal een zomerkamp helpen organiseren voor kinderen tot 12 jaar in legertenten etc. voor 100 man. Eén keer een vriend van me geholpen met het organiseren van een behoorlijk groot feest, á 200 man. Veel muziek etc. Best een geslaagde avond was het toen.. :) |
Citaat:
|
op de camping ook verschillende aangelegenheden/feesten..
karaoke, playbackshow e.d maar das niet echt feest ofzo.. |
Citaat:
|
Gisteravond nog feesje voor alle lowlanders die ik en m'n broer kenden, was gezellig, iedereen met z'n nog steeds brakke hoofd zuipen en blowen :cool:
|
barbecue's, veeeel barbecue's. aan thema feesten (ik kom niet verder dan klassefeesten dan) iets met haloween, en iets met hollywood
|
zuipen is misschien een beetje een overstatement :o
|
Niet alles tot jezelf betrekken, Doavid ;)
|
Ik heb 1 malig 'het rode vruchten feest' georganiseerd.
ja dat bleef dus bij 1 malig ;) En 1 malig een bar-feest. Maar dat had niks met kleding te maken... |
Citaat:
|
Citaat:
Was ik ook niet :cool: |
Rood of bloot feest:Of je moest rode kleding aantrekken, óf je moest bloot gaan. Met biertwister!
Introductieweekend: Op vrijdag- en zaterdagnacht werd er flink gefeest. Housewarmingparty: Veel sterke drank, veel gesneuvelde glazen. |
Verjaardagsfeestjes, schoolfeest een keer met wat anderen, barbecue's
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |