![]() |
jongens... het aantrekkelijkste bij een vrouw!
helleeuw everybody....
ik wou eens een berichtje openen ,met de vraag,welke kapsels de jongens het liefste zien bij een meisje..... heel lang haar, haar tot op de schouders, of heel kort..... Laat het me weten wat jullie ervan vinden! |
Min. lengte is over het algemeen tot op de schouders vinnik maar dr zijn ook enkele dames die het kunnen permiteren en kortere coupe te dragen.
|
Lang, lang lang lang LANG!!!
|
Het moet allemaal een beetje bij je staan, en dat is bij iedereen anders.
Ik hou niet van doorsnee-kapsel, of van kapsels waaraan je een half uur moet werken voordat het goed ligt. Zo moet het er toch niet uitzien. Dus het 'moet' iets zijn dat goed geknipt is. Ik heb het ook nogal op slordige staartje of slordig opgestoken haar. In in de regel zie ik ook liever donker/zwart haar, maar dat gaat natuurlijk niet zo goed op met erg lichte wenkbrauwen. http://www.sonymusic.pl/grafika/spec...y/d/rachel.jpg Haar haar vind ik wel erg leuk. Maar als je hier naar het fototopic gaat kijken zijn er ook al heel wat voorbeelden van mensen met leuk haar en goede smaak. Kies zelf maar. |
ik vind het al snel best maar heb echt een enorm zwak voor meisjes met dreadlocks, mits ze goed verzorgd zijn natuurlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Helemaal mee eens \M/ pr0n l00ks de ge><te |
Citaat:
|
Als vrouwen inneens hun haar afscheren is er meestal iets mis. *
ok.. nee, ik vind kort haar bij vrouwen echt een enorme afknapper, dus hou het lekker lang! |
Citaat:
beuurrringg |
Citaat:
en pijpenkrullen(m33m)<3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
? |
Allesbehalve kort stijf haar
|
ik heb tom violence gevonden
http://www.1001-hairstyles.com/large-images/ml1n8.jpg en opzich is dit kapsel wel leuk, beetje truttig |
Citaat:
|
Citaat:
alsof ik uberhaupt recht kan knippen. |
Citaat:
|
vind ik ook wel
|
|
<3
|
: OMGLOLGERRITHI5 :.
|
Nee dees lijkt op FoRuM-PuNk http://img.photobucket.com/albums/v5...ember/fido.jpg
|
haha
|
en haha alweer
(het was F0Rum-PuNK, trouwens :() |
Citaat:
|
Lief gezichtje, met name de ogen. En een mooi figuurtje... eigenlijk het "totaalbeeld". :) En lange haren siert een meisje ook wel.
|
Citaat:
|
Niet op letten hij komt uit Maastricht.
|
Citaat:
|
Citaat:
hmmm. |
Citaat:
|
Mooie rondingen, een lief gezicht en een aardige en sexy uitstraling.
|
Citaat:
|
hangt helemaal van het meisje af, maar ik heb wel een zwak voor een pony en daarbij een kort staartje
krullen kunnen inderdaad ook wel mooi zijn, en dreads af en toe |
staart (Y)
Zo een kleine is al mooi zat! |
Naja, wat voor kapsel is niet zo heel bepalend........maar ik dig zwart golvend/krullend haar.
|
Donker haar, mooie ogen, en een slanke taille ^^.
|
er zijn maar heel HEEL weinig meisjes met 'mooie' dreadlocks waarbij ze ook weten hoe ze het leuk kunnen dragen en er nog het juiste hoofd voor hebben ook. zoals bij Mortischa, bij haar past het.
vaak zeggen dreads wel iets over iemand's muzieksmaak trouwens. ook de viezigheidsgraad. dreads zijn iig niet IDM. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus het gaat over kapsels bij vrouwen... mja zolang het maar geen opgeknipt kort jongens-achtig kapsel is. Gewoon lekker lang haar, laat het lekker groeien, het liefst los laten, dat vind ik het mooist. :) Pony mag, hoeft niet. |
Citaat:
en zo is het maar net (y) |
helleeuw everybody....
lang kort krullen stijl als het maar warrig zit, vind ik het best |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26. |