![]() |
Diablo Hard: With a Vengeance!
|
gedaan onder de naam beeble:)
en in me bookmarks gepeurt:P |
jij bent zeker berzerker?:P
|
Uyteraerdt :cool:
|
Ben nu aan het spelen op single player omdat ik (gvd) nog steeds geen cd-keys heb... Maarruh ik heb dus een editor voor mjin characters alleen wat me opvalt is dat ik niet heel veel mf... Heb dik veel mf.. 500 ofzo en nog niet echt veel uniques... Is daar een verklaring voor? (die niet "is van gewoon geen geluk...")
|
misschien te veel mf, na een bepaald limiet (ergens tussen 300 en 400 volgens mij) neemt de kans dat je rares vind veel meer toe, en de kans om een magical/rare/set te vinden is altijd nog hoger dan de kans dat je een unique vindt.
|
Je moet honderden mfruns doen om echt wat te vinden :)
Denk niet dat als je maar genoeg mf hebt je opeens elke 2e kill een unique krijgt. En geluk speelt een grote rol. |
Citaat:
|
Waar is pindle?
Ik mf altijd bij meph , ben nu lvl 70 hell , maar lukt niet echt om door act 2 te komen |
Pindle is in act 5, als je anya hebt gered opent ze een rood portaal, daar achterin zit een groepje van die chargende skellies met een boss, dat is Pindleskin.
Binnenkort zitten Beeble en ik ook wel op Hell, kunnen we wel met z'n drie erdoorheen banjeren :) |
Is goed heeft me bijna een eeuwigheid geduurt om eindelijk die amulet van de claw viper temple te halen :P, ben nu bij canyon of magi
|
Citaat:
|
Ik ben een paar keer doodgegaan en had toen helemaal geen geld meer , en nu ben ik de hele tijd zonder geld en potions aan het rondlopen :(. Is nog een wonder dat ik in de canyon of the magi ben aangekomen
|
okay ik neem het terug van dat slechte mfen... net ff storm en lightsabre achter elkaar gevonden...
|
wnnr kan je weer online spelen? Of ga je een maand wachten?
|
Ja als ik op mijn eigen cd-key moeten wachten wel... Maar daar heb ik niet veel zin in... Dus heb ik ff een vriend gebelt en die zou ff zijn cd-keys geven... En daar wacht ik nog steeds op... (ja emailen kost heel veel tijd...) Maar als het aan mij lag zat ik nu weer op b.net... Een nieuwe necro maken ofoz...
|
Hier is trouwens een mooie discussie over maphack gaande, ik vindt dat de ts best gelijk heeft.
|
oeps de link vergeten:
http://www.battle.net/forums/thread....p=1#new1111307 |
Tja is dat altijd een goede discussie geweest... Maarja fucked it ik ben weer terug heb nieuwe cd-key's ^^ ALs iemand me wil toevoegen mag altijd... Mijn acc is Georia
|
Citaat:
|
start je op ladder of non ladder? en zo ja op welke realm?
|
Georia, begin op europe softcore ladder, daar zitten wij ook allemaal, kan je tenminste boosts ed krijgen ;)
|
Ik ga na lowlands mn hd es opschonen, dia2 installeren, en dan Hardcore ladderen.
|
Ga softcore ladder doen jij geil brokstuk van me, dan kan ik je pixeltreffen en op weg helpen :bloos:
|
Citaat:
|
Ik ga ook spelen, denk ik :)
|
doe dat, dan hebben we een echt coole groep:)(y)
|
Ok, ik heb net een account aangemaakt, Allochtony
Nog steeds 20- fps onder d3d :( |
ik zal ff kijken of ik plaats heb:)
:/ |
Ok, ik wil NU een maphack, hehe!
|
xD
|
Nu lvl 72 en aan het baalrunnen op hell :). Heb ook nog een tal rasha helm gevonden :cool:
|
Citaat:
Ik ben toch echt meer fan van hardcore :). |
Omg zelfs de hiphopvindieselwannabe komt weer rondkieken :cool:
Ik ben te lui iedereen te adden, add Ymir gewoon maar en schreeuw mijn kant op als je on bent, add ik je dan wel :) |
Citaat:
|
Citaat:
Heb wel wat gear voor je als je weer begint, heb wel wat stuff over. |
Citaat:
Nu heb ik een lvl 1 baba! <3 Ik heb vooral interesse in noob spullen die me makkelijk level 40 maken :) |
uit welke characters bestaat "de groep"uit?
|
Citaat:
|
Citaat:
Wammus heeft ook een sorc, meteorber ofc. Fluiter heeft een pala meen ik. Broodijzer een trapsin. Vin Diesel een lvl 4 baba LVL 4 AL OMG OMG OMG LEET! |
Citaat:
|
Als jullie hulp nodig hebben of gold of wat dan ook . Ik ben primal_player :).
|
wtf nu gebruikt iemand anders mijn cd-key... Hoe kan dat nu weer... Wat een gezeik... Kan ik weer niet op fucking battle.net...
|
Georia, eigen cdkey of van iemand anders geleend?
lvl 58 oid ondertussen, door act 4 en 5 nm gesjouwd solo en vandaag maar even baalen :cool: Daarna mfen voor m'n gear. |
Citaat:
|
Ehh..weet iemand of wammus nog leeft want hij zat ook in onze "groep" maar ik zie em al dagen niet online :o
Onze groep is vooral voor teamplay dus niet 20 dezelfde builds:p groep: ik ben een summonnecro hammerdin met concentration een pala met conviction ww barb met maxed shout+bo een zeal pala met fana aura(of een fire sorc, hij heeft 2 ventjes:p) een lightningsorc *ja dat wou hij perse* en wammus was dus een hammerdin met salvation..maar we zien em al sinds vrijdag niet ofzo:o (er was iemand anders een paladin met fana maar die was gewoon een asociale egoistische kutnoob>>denk aan fana level 1 op level 55 zodat de groep er niks aan heeft:o) |
Citaat:
Citaat:
|
Argh ik geef het baalrunnen voor vandaag op. Heb meer dan een uur geprobeerd een redelijk baalrun te vinden maar lukt maar niet :mad: . Heb alleen maar meer exp verloren dan ik had.
|
Hell baals zijn uiteraard zeer lastig te vinden aan het begin van de ladder, veel kutequip.
Geef het nog even de tijd :) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |