![]() |
verbinding internet
owkee, er lijkt me hier iets ergs raar aan de hand (of ik zie zoals wel meer met de pc's de logische oplossing niet).
Het zit namelijk zo: sinds kort heb ik twee pc's: een vrij oude pentiumIII en een nieuwe laptop. Mijn plan was nu om mijn oude pc ook te houden en af en toe te gebruiken om online te gamen of iets te downen (volstrekt legaal natuurlijk...). Tot eergisteren ging dat perfect: gewoon dat internetkabeltje (ken de juiste naam er niet voor) in de pc plaatsen die ik op dat moment gebruik. Sinds vandaag echter krijg ik met mijn PentiumIII geen verbinding meer met het internet, terwijl het met mijn laptop wel perfect gaat... Ik heb dus echt geen idee hoe dat komt... Iemand een tip, of gewoon kei hard een oplossing voor mijn probleem..? thx |
Ik zou bij je P3 de hele mikmak controleren op fouten. Dat wil zeggen: krijgt het modem nog voeding, werkt het modem verder goed (drivers), probeer eens een nieuwe 'verbinding' aan te maken. Je zal waarschijnlijk zien dat er gewoon iets lulligs verkeerd staat ingesteld.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54. |