![]() |
Abeltje ...
helloo,,
ik heb een vraag waarop waarschijnlijk niemand het antwoord weet maar ach het kan geen kwaad om hem hier te posten denk ik, anders lach je er maar gewoon om :s tis nogal een rare vraag namelijk.. ik zoek een liedje dat voorkwam in de film Abeltje, het liedje wordt afgespeeld als hij door de straten van New York skateboard. Dus ehhm... als je het weet ben ik er blij mee :o . Misschien moest dit topic eerder bij "muziek" geplaatst worden (of bij onzin..:P) maar ik ben echt dringend op zoek naar de naam van dat liedje. Xx<< :) |
weet je geen stukje van de tekst? of zoek de soundtrack op?
|
neej, ik versta de tekst niet ... :bloos:
en soundtrack opzoeken heb ik gedaan, maar kwam niet veel bruikbaars uit, vandaar dat ik het nu hier vraag ;) .. |
Trijntje site Forums - Lees Onderwerp
... (CDS 1998) Vlieg met me mee (Het avontuur)/(CD+CDS Soundtrack Abeltje 1998) New York/(CD+CDS ... GGRRR Maar ja, het liedje staat ook op de Abeltje soundtrack. Gr. ... www.trijntje.nl/phpBB/viewtopic. php?topic=1354&forum=1&2 - 12k - Toegevoegde zoekresultaten - In cache - Gelijkwaardige pagina's geen dank. Je had gezocht zei je? 1e hit bij google. :o |
Citaat:
dat was niet het liedje dat ik zocht :| lezen :nono: |
Bedoel je dat liedje met Big big boy ofzoiets?
Wat is het voor liedje? Nederlands, Engels, snel, langzaam? Zo is het best moeilijk ;) |
Ik dacht dat Romeo ook zo'n vreselijk zeiknummer voor de film had gemaakt. Weet alleen niet op welk moment in de film dat zat. Weet ook niet hoe het nummer heet. Maar Romeo dus. Zoek daar 's op.
|
Citaat:
Die wordt volgens mij inderdaad op dat moment afgespeeld. En het is Big BEAT Boy, dacht ik :) |
Oh, okee :D
Het liedje van Romeo heet trouwens Flying en volgens mij hoor je die als ze in die lift zitten. |
En volgens mij is Big Beat Boy van 'Wow', dat was zo'n meidengroepje dat nu niet meer bestaat geloof ik. Nou uh, hebben Madame Minke en ik het goede liedje voor je gevonden? :D
|
Citaat:
Ik vind dat we dat best mooi gedaan hebben :D |
Citaat:
Zeker, dat was een goede samenwerking :D |
Citaat:
|
Vooral die in dat gele pakje. Die heeft er echt zin in :P
|
Citaat:
|
Citaat: