![]() |
VROUWEN en BILLEN
This one is for the ladies (y)
Eej ik ben benieuwd naar de combinatie Vrouwen en mannelijk billen. Ik wil niet opscheppen maar in het verleden ben ik nogal regelmatig ;) in mijn kont geknepen of nog vaker werd ik licht gestreeld. Binnen relaties maar ook tijdens uitgaan en op andere plaatsen/momenten. Ik kan me niet voorstellen dat het komt door mij ongelooflijk lekkere kontje, dat komt niet bij me op. Maar dames: Vinden jullie het leuk/ondeugend om een mannelijke kont aan te raken op een bepaalde manier? Zo ja, wat drijft jullie :) en wat is de ideale mannelijk kont voor jou? En het voelt goed, vooral onverwachts. < Ik vind het mijn morele plicht om dat nog even te melden :p |
Ik vind het niet leuk/ondeugend om een mannelijk kont aan te raken...helemaal niet als ik die man(nelijke kont) niet of amper ken... Mensen die dat doen vind ik alleen maar ontzettend raar (vandaar dus dat ik dat zelf ook niet doe).
|
Ik heb eigenlijk ook nooit neigingen om iemands kont aan te raken.
|
Ik heb er ook geen behoefte aan om andermans kont aan te raken.. Maar andersom vind ik het wel grappig.
Ik heb niet echt een voorkeur. Maar ik weet dat ik van die ubergespierde en keiharde mannelijke konten maar niks vind. |
Citaat:
|
Daar heb je de ideale mannenkont:
plaatje :) En nee het is niet de mijne, helaas, hoewel iets meer omvang zou mogen. |
Citaat:
ontopic: ik ga mannen niet zomaar in hun kont knijpen tijdens bijv. het uitgaan, vind het al irri genoeg als ze het zomaar bij mij doen, en al helemáál als ze dan ook nog ns er niet voor uit durven te komen dat zij het zijn geweest wiens hand op mijn kont lag (n) dris er tot nu toe maar 1tje geweest bij wie ik niet alleen me handen maar ook zelfs me tánden erin wilde zetten :D díe gozer had pas een lekker kontje...:cool: |
Citaat:
ot: Ik zit niet aan de billen van onbekende mannen, want ik wil ook niet dat onbekende mannen aan mijn billen zitten. Ik zit wel aan de billen van mijn vriend, tijdens het zoenen bijvoorbeeld, maar dat lijkt me niet zo vreemd. Trouwens: Citaat:
|
Citaat:
|
De enige keer dat ik in de kont van een man heb geknepen had ie 10 seconden daarvoor in de mijne geknepen, dus ik wilde wraak :evil:
Verder boeit de vorm enzo me niet zo veel :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ik knijp nooit zomaar in iemand, dus ook niet in een kont van iemand. Ik zou het uitermate vervelend vinden wanneer iemand dat bij mij deed. En daarnaast zie ik het nut er niet van in. |
Citaat:
|
Nou nee, ik denk dat je toch een lekker kontje zult hebben, want veel vrouwen knijpen mannen niet zomaar in hun kont. :o
|
mannenkonten..mhh..veel haar, soms te hard, soms te dun, gespierd, of juist slap. Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Ik kijk liever tegen de voorkant aan :)
|
Citaat:
Ik knijp nooit in iemands kont, moeten ze ook niet bij mij doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nja, wat iedereen hierboven zegt he :) |
Citaat:
|
Citaat:
uuuuuuuuuhielgh. |
Citaat:
Maar ja, deze foto is gewoon naar en vies... en raar aangespannen :| De persoon op die foto zal idd wel ziek zijn (y) |
Citaat:
maar nee, ik knijp nooit in de billen van iemand die ik niet ken. ook als ik iemand wel ken vind ik het niet nodig om in z'n billen te knijpen; er zijn wel betere versierpogingen mag ik hopen. En ik ben er ook niet van gediend als iemand anders in mijn billen knijpt. |
Nou, je hebt er mooie kontjes tussen zitten, maar daar ga ik niet zomaar aanzitten. Dat doe ik pas als het mag van de eigenaar.
En ik héb me een paar mooie onder handen (en tanden) gehad! |
too.much.info
|
Ik heb het niet zo met smalle mannenkontjes. :)
Maar ik zit er zowieso niet 'zomaar' aan. Ik vind het zelf ook niet leuk als ik door een vreemde in m'n kont word geknepen. :nono: |
Citaat:
|
Ik vind mannenkonten niet echt boeiend. Een man heeft wel interessantere lichaamsdelen.
|
Gewoon rond :p .
|
Ik knijp weleens in iemands kont, van mijn vriend uiteraard of van andere vrienden, gewoon voor de lol ofzo maar niet tijdens het uitgaan en k zie een 'lekker' kontje dat ik daarin ga knijpen. Ik word zelf ook weleens in mijn kont geknepen bij t uitgaan maar dat zijn dan van die jongens die je eigenlijk niet durven aan te kijken of iets durven te zeggen en dan maar brutaal in je ass gaan knijpen zodat jij kijkt wie dat doet en dus oogcontact maakt. Zijn vast verlegen ofzo :p
|
Ik doe t wel ns bij mn vriend met een grapje, maar ik zou het nooit serieus bij iemand anders doen :s
Vind ik maar een beetje raar. Ik vind het sowieso ook niet normaal om zomaar aan de kont van een meisje te zitten. Dus ik zie niet in waarom ik het wel bij een jongen zou doen als ik het andersom ook niet goed zou vinden :P |
k heb zelf eigenlijk nooit de neiging om een man in de kont de knijpen of wat dan ook. Dat doe ik zelfs niet als ik heel melig ben ofzo...ik vind het niet erg gepast ofzo, zijn wel betere dingen te doen. ;)
|
Ik heb er nooit over nagedacht om een onbekend iemand in zijn kont te knijpen, nouja behalve nu dan.
En ik zou het nog steeds niet doen. Waarom zou ik? De enige mannelijke kont waar ik wel aan wil zitten is die van mijn vriend als we aan het zoenen zijn ofzo. :p |
Citaat:
Ik heb niet zo veel met mannelijke konten, en ik ben al helemaal niet geneigd erin te knijpen in het voorbijgaan. :| Ik heb er zelf ook een tiefushekel aan wanneer mensen in mijn kont knijpen of er een klap opgeven. Zie dan ook niet in wáárom ik het wél bij iemand anders zou doen. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |