![]() |
Wat voor ras? [pony]
Hallo allemaal.
Ik rij al 2 jaar lang op dezelfde pony maar ik weet nog steeds niet wat voor een ras het is. Waty ik natuurlijk heel graag wil weten. De manegehouder weet het zelf niet en zegt dat ze rasloos is. Andere meiden zeggen dat ze een exmoor is. Nou vraag ik aan jullie wat voor ras is ze? Ze is niet echt groot. Schat tiets van 1.60 Anyway ik laat jullie wat foto's zien ben benieuwd naar de reacties. Omdat ik niet de plaatjes hierheen kon krijgen geef ik de links: Foto 1 Foto 2 Groetjes. |
ze zal niet raszuiver zijn, want de kleur zou voor een Exmoor niet meetellen en al helemaal niet met witte aftekeningen.
|
Wat sovreze al zegt: Ze zal niet geheel raszuiver zijn. Mede door haar witte aftekeningen etc. Ik ken zelf een fries x Kwpn'er en deze heeft ongeveer de zelfde kleur, ook sokken, maar dan een bles inplaats van een kol :)
Het kan van alles zijn... |
Exmoor is ook kleiner, die blijven vaak steken op 1.50m als ik me niet vergis. Het heeft wel iets van een welsh of een new forest in zich als ik het zo bekijk, maar raszuiver is ze ws absoluut niet.
|
Ok het is nu duidelijk dat het geen raszuiverere pony is. Maar wat voor ras zal het in zijn bloed hebben :confused:
|
Zou wel wat New Forest in kunnen zitten. MAar het kan idd alles zijn.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22. |