![]() |
te jong voor real love...
k zit de laatste tijd steeds vaker in een complex dat ik dingen mij heel erg aantrek, ofzo.
zo kan k er moeilijk tegen om geen vriend te hebben, das mis ik de liefde en gezelligheid van een ander. ik wil beschermd worden. maar als ik met iemand wat heb, word ik bang en denk ik voortdurend dat die gene vreemd gaat. ook blijf ik sterke gevoelens houden voor mijn exen, maar hier heb k vaak alleen last van als k vrijgezel ben. tja en ga zo maar door... en dan krijg je als antwoord van iemand: je bent hier te jong voor, je hebt te weinig kennis om hier serieus over na te kunnen denken (daar komt het op neer). is dit zo??? als ik me slecht voel, dan voel ik me toch slecht. hoe kan ik het helpen dat k graag een vriend heb en er niet tegen kan als het snel weer uitgaat? omdat ik het liefst de rest van mijn leven bij iemand wil blijven? dat ik te serieus nadenk over bepaalde zaken?? *diepe zucht* |
Je zal wel niet te jong zijn voor 'real love' want er zijn mensen die volwassener zijn op hun vijftiende dan mensen die dertig jaar zijn bv. dus dat is het probleem niet. Als je je niet goed voelt in uw relatie met iemand, dan wilt dat zeggen dat je niet ECHT verliefd op bent, dus dat zegt genoeg denk ik.
Dat je je eenzaam voelt als je geen vriend hebt, kan ik heel goed begrijpen want dat heb ik ook, en volgens mij is dat niet meer als normaal,.... Misschien mut je het juiste lief nog tegen komen, en geloof mij, dat zal nog wel gebeuren, maar wees gewoon een beetje zelfzekerder in de toekomst! Kusjes |
Citaat:
Ik hoop voor je dat je snel een lieve vriend zult vinden! Heel veel Liefs |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |