![]() |
Ik zoek een rubberboot!!!
Heeyoee Mensies! :D
Ik wil binnekort een rubberboot (motor heb ik al) gaan kopen.. Maar ik heb nog geen goeie leuke en niet al te dure boot gevonden.. Heb jij toevallig een rubberboot die je verkoopt? :confused: Zeg het dan ff!! het liefst een zodiac.. maar een ander is ook goed! Alvast bedankt! (y) Liefs, Nippy! |
Dit bericht is officieel onleesbaar verklaart
|
|
vet man
|
Ja he valt nogal op... :D
|
Wij hebben evt. nog een Maxon. Rode kleur, jaar of 6 schat ik. Ziet er nog goed uit. 2.95 meter
MSN: henri152@hotmail.com |
Citaat:
|
bij boerenbond voor 7 euro heb je rubberboot
shitty kwaliteit denk ik maar toch et blijft rubber :D |
hoe wil je zown motor op zown boot gaan maken? dat lukt je nooit en die punt gaat helemaal omhoog als je gas geeft (je slaat dus over de kop) en dan is je moter ook meteen naar de shit
|
haha ik denk als je een beetje een goede motor op deze opblaas auto zet dat dit ding of dubbel gevouwen word of inelkaar gedrukt als een harmonica of helemaal openscheurt na je voor het eerst gas hebt gegeven.
Ik heb een Wiking, rood > 270cm lengte, buis diameter 40 centimeter, opblaas bare kiel, twee peddels en hij is uit 1995 hij is in behoorlijk goede staat. Verder een Mercury 6.0 pk moter, zwart, uit 1996. msn: hanswoud@mmad.nl icq: 28295189 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |